hackintosh installatiehulp omg. den bosch

Pagina: 1
Acties:
  • 446 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumpsoned
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-05-2023
Hallo allemaal,

Ik ben ongeveer een dag bezig met het installeren van een Hackintosh, ik heb deze via marktplaats gekocht maar wordt er een beetje gek van. Zou het wel ideaal vinden als er iemand me op weg kan helpen en ben hier natuurlijk bereid voor te betalen. Het gaat om het volgende systeem;

https://www.tonymacx86.co...ial-boot-from-usb.243131/
Intel core i7-7700
gigabyte geforce gtx 1050ti
aus prime h270m-plus
samsung 960 evo 250 gb
western digital blue - 3tb 3.5 inch
cirsaur rn650i
noctua nh u12s
sharkoon s25s
crucial 16gb ddr4-2400

heb er een high sierra boot usb bij en een losse usb met plist en ktex(?) bestanden, iemand met wat verstand er van zou hiermee vrij snel alles kunnen installeren.
Ik heb HS aan de praat gekregen en in het systeem gekomen maar de videokaart installeren levert me problemen op, om de een ofandere reden ben ik nu al voor de 6e keer HS aan het installeren.

Ik hoop dat dit topic me wat perspectief kan bieden..

Met vriendelijke groet,

Philippe Roosen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:32

nelizmastr

Goed wies kapot

Deze pagina al gezien? Waarschijnlijk werken de kexts ook wel voor HS.

https://www.tonymacx86.co...270m-plus-i3-7100.226183/

[ Voor 20% gewijzigd door nelizmastr op 17-12-2018 16:55 ]

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:50
Ik zou de GTX 1050 Ti verkopen en een MSI of Sapphire RX 560 aanschaffen. Dat gaat je een hoop gedoe schelen en kun je ook gewoon Mojave installeren. Er is geen officiële ondersteuning voor Nvidia-kaarten in macOS en de Nvidia Web Drivers zitten vol met bugs en leveren bij elke update weer gedoe op. Als je een stabiele Hackintosh wil, moet je gewoon een AMD-videokaart gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumpsoned
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-05-2023
nelizmastr schreef op maandag 17 december 2018 @ 16:54:
Deze pagina al gezien? Waarschijnlijk werken de kexts ook wel voor HS.

https://www.tonymacx86.co...270m-plus-i3-7100.226183/
Ik heb denk ik de juiste kexts maar heb geen idee hoe en wat ik hiermee moet doen. Heb de hele dag gegoogled en geyoutubed maar wordt er een beetje gek van vandaar mijn vraag voor hulp.

Het moet werken met de videokaart die ik heb, als ik een nieuwe heb weet ik ook nog niet hoe ik hiermee aan de slag moet. Ik hoop dat iemand kan helpen anders denk ik dat ik toch maar alles doorverkoop en toch voor een mac ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:32

nelizmastr

Goed wies kapot

Nvidia kaarten zijn momenteel een beetje lastig, omdat Apple er geen ondersteuning voor geeft en je dus bent aangewezen op Nvidia's web drivers en die worden niet altijd meegeüpdatet als Apple een update doet.

High Sierra zou oké moeten werken, echter. Installeren zonder videokaart, dan de Nvidia web drivers erop, kaart erin en daar je scherm op aansluiten. Dan zou hij moeten draaien.

De kexts moeten op de EFI partitie van de Clover bootloader, die je installeert na installatie van macOS. Verdere aanpassingen kan je dan met Clover Configurator doen.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:53

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Als je betaalde hulp nodig hebt kan je het beste een verzoek in V&A Diensten doen. Daarnaast is het installeren van OS X op niet-Apple hardware niet toegestaan volgens de voorwaarden van Apple, dus daar kunnen we je niet mee helpen.

[ Voor 7% gewijzigd door Microkid op 17-12-2018 17:52 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.