[audacity]Brown Noise van linker naar rechter kanaal

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:46
Ik wil graag een brown noise bestand over het linker en rechter kanaal van mijn speakers laten gaan afwisselend. Ik heb al geprobeerd met fade-in en fade-out dit te doen, maar dat is nogal een klus als ik dit gedurende 30 seconden 4x per seconde wil laten doen.

Iemand enig idee hoe ik dit eenvoudiger kan doen?

Google op sound en wave levert wel heel veel hits... (logisch natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danoontjeh
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15:58
Voor zover ik weet is Audacity vrij lastig - zo niet onmogelijk - in het automatiseren van dingen zoals panning en dergelijken. Als je het per se in Audacity wilt doen is het het makkelijkst om bij een stukje van 1 seconde die panning 4x te doen, om vervolgens dat stukje 30 keer achter elkaar te plakken.

En anders even een demo van een ander muziekprogramma downloaden en daarbij de pan automatiseren of een autopan plugin gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:46
Uiteindelijk gelukt door een stuk te maken en die steeds te herhalen. Als je het linker kanaal goed hebt, is het kopiëren naar het rechterkanaal vervolgens een eitje.
Je moet alleen weten hoelang je fragment is, maar selecteer links helemaal, ctrl+c, ga naar kanaal rechts en selecteer vanaf 0+fragment lengte en ctrl+v. Even schuifjes goed naar links en rechts en het werkt.