Verkeerde link - pagina prijzenparade dag 11. (17 dec.)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vondreth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-03 20:15
Wanneer ik op de link voor "December Prijzen Parade - Dag 11 Win een AOC AGON AG271QX" klik, dan word ik doorverwezen naar de pagina van afgelopen weekende: "https://tweakers.net/plan/1925/december-prijzen-parade-dag-9-en-10-win-een-lg-oled55b8-tv.html"
Gecheckt op mijn pc met Chrome, Firefox en Edge en op mijn Android telefoontje (chrome browser).
Tevens uit voorzorg caches en histories verwijderd.

Kunnen jullie dat even checken en aanpassen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koozza
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-10 17:03

Koozza

Wâ voor drop? GAS D’ROP!

Vreemd, hier werkt die wel gewoon. De link is in ieder geval: plan: December Prijzen Parade - Dag 11: Win een AOC AGON AG271QX :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vondreth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-03 20:15
Ik weet dat 't al over is, maar ik had die link gisteravond (17dec) ook nog bij mijn ouders op ń ander adres en op hun rigs geprobeerd. Zelfde resultaat...
Ik heb jouw link hieronder net geprobeerd en die werkt dus wel. /thumbsup
(Moest m'n nwe grafische kaart eerst installeren en de boel goed instellen. Die rtx vervangt dus mijn andere, eerder dit jaar gekochte 2de handse, grafische kaart (/madface). Pech komt niet alleen zie je wel.)

Wel beetje jmr dat ik niet mee kon doen met die loting.
Kan heel goed een scherm update gebruiken. ('nne gewone goede pc scherm of zo'n nwe tv scherm.)
atm op een 24"Dell(etje) van bijna 20j oud aan 't werken. (Geleende tijd denk ik... want 't identieke 2de scherm, op dezelfde dag gekocht toen, heeft 'n paar maanden geleden plots de geest gegegeven. Sluiting, stoppen sloegen uit in 't hele huis. LoL En natuurlijk diep in de nacht hé.)