Toon posts:

Stekker geschikt voor HUE app en NL te krijgen?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Lezers,

Ik ben al enige tijd opzoek naar een stekker die geschikt is/toe laat om te schakelen vanuit de HUE app. Deze hoeft niet dimbaar te zijn, zolang hij maar aangestuurd kan worden uit de HUE app is het prima.

Gaat mij om de aan/uit functie die dan via de tijdklok van de HUE app aan en uit zou moeten gaan. Moet wel een stekker zijn die fatsoenlijk in NL te bestellen is en voor niet al te veel.... :P

Zijn zoveel opties maar nergens is goed te vinden wat wel of niet kan, en bijna geen gebruikers ervaringen die echt betrouwbaar zijn.

Hoop dat iemand me verder kan helpen.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:02

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

De Osram Smart+ werkt prima (heb er 3 in gebruik) en is regelmatig in de aanbieding op amazon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:06
Als je nou even zelf had gezocht via Google bijv op Hue Stopcontact, kom je snel genoeg dingen tegen als Osram Lightify Smart+ aan/uit plug ;)

Ze zijn regelmatig met korting te bestellen op verschillende plekken, dit staat ook wel in de Hue Kortings Acties topic ;)

Specs!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Genoeg topics te vinden mbt Hue stekkers, een vraag die wekelijks meermaals voorbij komt....

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ook hier Osram smart plug. Vaak op de verschillende Amazon sites in de aanbieding geweest voor 10-15 euro.

Ik heb ze laatst op Amazon.es zelfs besteld voor 8,nogwat per stuk en 6 euro verzending.

Op genoeg sites standaard voor 20 te krijgen, ook prima als je er niet teveel nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy J.
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-10 22:07
Zoeken op OSRAM+ of Innr Smart Plug.

Die verschijnen in de Hue-app als lamp die alleen aan/uit kan.
Als je dus je koffiezet apparaat erop aansluit, is het dus nog steeds een 'lamp'.

iRacing Profiel | TREQ - Sim Racing Equipment

Pagina: 1