Hoe een CPU te verkopen...

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Topicstarter
Zat vandaag op iBazar te surfen, kwam ik dit tegen:

PENTIUM 133 PROCESSOR UIT UNIEKE SY022 SERIE

Ok, wat was daar dan zo uniek aan? Onderin de advo:

Intel Pentium 133 Mhz processor met koelelement. Uit de unieke SY022 serie die beveiligd is tegen overklokken. :+

Moraal: je hebt een shitCPU, wilt en wilt er vanaf. Hoe verkoop je'm? Door z'n grootste nadeel als vooreel aan te prijzen ;)

Lukt alleen niet zo goed- hij wil 50,- als eerste bod en om een of andere vreemde reden wil niemand dat bieden :z

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had et ook gezien, ram melig, zo verkoop je idd nooit een CPU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eeen echte eerlijke Ibazar user >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koop nu deze prachtige videokaart die GEEN beeld geeft ! =)) NU VOOR 100,- ! =) Zeer goed voor de ogen tov een andere videokaart !

*sigh* =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wehhe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:35
Beveiligd tegen OC? Whehhehehe LOL :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha, een verkoper in hart en ziel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

En nu maar hopen dan een leek erin trapt :+

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 15:54
Te koop, Intel Pentium 166MMX, met speciaal Intel ontworpen MMX, met deze instucties gaat de performance drastisch omhoog, met de sy033 core , eventueel ook icm 32mb edo, met de bizarre snelheid van 60ns en de 16x8 chips en naturlijk de speciale edo functies voor extra performace...

Gewoon doen alsof alles speciaal is, en dan lieg je niet eens >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg droog dit. Je vraagt je af wat er in zoiemand hoofd omgaat :+

Owja.. dat een P166MMX 20% sneller is dan een P166 komt voornamelijk door de 16 KB extra cache, en niet door de MMX :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 15:54
Carel: "gaat de performance drastisch omhoog"
Hoeveel is dratisch dan :P , dat van de 16 kb was ik ff vergeten, maar MMX klinkt veel interessanter als die stomme 16k, maar beter dat er ook bij, gaat de prijs idd weer omhoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nu we het toch over verkopen hebben... ik heb nog wel zo'n 166 MHZ met MMX te koop! Gegarandeerd wel OC-baar (zowiezo tot 225 MHZ, mobo wou niet verder)... Iemand belangstelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe moet dat dan.. een t-bird op ibazar verkopen?? zeggen dat die geen SSE2 ondersteund?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Topicstarter
Op zondag 22 juli 2001 22:29 schreef limp_bizkit het volgende:
hoe moet dat dan.. een t-bird op ibazar verkopen?? zeggen dat die geen SSE2 ondersteund?? :?
Nee, beter is om te zeggen dat het verbruik slechts 70W is en dat hij een kern heeft die beveiligd is tegen onjuist installeren van koeler- dan brokkelt hij af :+

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel van die zielige sukkels worden zenuwachtig als ze zien wat hun o zo mooie stukje hardware nog waard is als ze besluiten het te willen verkopen.
Toch proberen ze dan mensen die niet zo snel naar tweakers.net (pricewatch) gaan voor een erg dure prijs hun verouderd stukje hardware te verkopen met misschien 50 piek korting...OOOOOOOHH wat veeeeel!!
Volledig ongelijk geef ik ze niet, maar ze kunnen het de laatste tijd wel erg bont maken.
Iemand bekend met de vondst??
Kijk maar eens in de laptop sectie, wat ze voor die ouwe troep vragen.
p133 2 gig hdd en nog meer van die troep.
Voor meer geld een interne cd rom erbij..(lulletjes) en de prijs?? 2000 piek of iets in die richting...
Hier bij vraag&aanbod hangen somkmige mensen ook de winkel uit.
TWEEDE HANDS IS SOWIESO 30 procent eraf van de huidige verkoop prijs(en dat is nog erg voorzichtig) Garantie geeft zo'n persoon niet dus dan nog maar es 10 % eraf.
,,Neee dan ga je maar naar de winkel'' zeggen ze dan als je een meer als schappelijk bod doet.
Maar, het gekke is. ze vinden altijd een idioot (of iemand die niet erg thuis hier in is) die het voor die prijs koopt en nog blij ermee is ook nog.
2 muisklikken verder hattie nog 200 piek minder betaald voor die cpu.
Maar ja, cest la vie

Zucht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe vind je deze >:)

Te koop:
Het succes model van AMD, de Duron 700, alreeds met potloodstreepje unlocked. Dus flink over te klokken (hoeft natuurlijk niet). Nu fl 175,=
Werkelijk nergens te koop voor deze prijs!!!

B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Like: "It's not a bug, It's a Feature!"

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat me opvalt is dat daar heel veel AlbertHeijn/Vobis volk komt....ik kom zelf ook welus bij de AH, maar op een andere manier ;-)

Je zou gerust nu 100 strips 256mb voor 89 piek *gistron* kunnen kopen en het daar aanbieden..zo worje snel rijk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
vind je van deze: Nieuw..Pentium 3 450MEGAhz! speciaal voor videobewerking en games, helmaal van deze tijd en clock hem over tot zover je wilt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ach, als je eerlijk bent zijn er zelfs mensen die zo stom zijn om iets te kopen. Ik verkocht een 56k modem met de volgende text: "Te koop: interne 56K V90 modem inclusief alle nieuwe drivers op CD gebrand. Wegens aanschaf kabelmodem maar 3 weken gebruikt ƒ 50,-"

En er kwam gewoon iemand en die kocht 'm.

3 dagen later eiste mijn baas dat ik een fax in juis haalde zodat ie niet iedere keer langst mijn huis moet rijden met de nieuwste updates voor zijn site.

Ikke naar de compu shop op de hoek et voila, ƒ 49,- >:)

Nog effe leuk om te vermelden: DAt van mij was een OEM modem, en die mensen kwamen er 15 KM voor rijden.

20*350ZO45°

Pagina: 1