Problemen WeTransfer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandersi
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 18-06-2020
Mijn vraag:

Goedemiddag allemaal.
Ik hoop via deze weg een oplossing te vinden voor een heel vervelend probleem met het uploaden van files op Wetransfer.
Ik werk inmiddels een jaar met een wetransfer plus abonnement binnen het bedrijf waar ik werk.
Sinds een dag of 3 stopt WeTransfer met het uploaden van bestanden boven de 480mb. Telkens blijft wetransfer hangen op 480 mb.
Wat ik al heb gedaan:
Modem resetten
Andere browser gebruiken.
Zoekgeschiedenissen wissen.
Andere computer gebruiken (wel op dezelfde wifi)
Het is geen oplossing om iets anders te gebruiken als myairbridge, want wetransfer moet gewoon werken;)
We hebben een plus abonnement met uploaden tot 500GB, ook dat zit niet vol.
Ik word er gek van!!:) Ik hoop heel erg dat iemand een tip heeft.

Groet
Sander

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:04

heuveltje

KoelkastFilosoof

en als je vanuit thuis upload met een prive computer (Dus alle bedrijdsnetwerk elementen omzeilt), Werkt het dan wel ? Want ik verwacht ook van niet, en dan ligt het duidelijk aan we transfer.

En zo ja, wat zij we-transfer hiervan. want dit klinkt als een probleem aan hun kant ?

[ Voor 49% gewijzigd door heuveltje op 17-12-2018 13:02 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandersi
Dag Heuveltje,

Ik ben in contact met WeTransfer hierover. Alleen daar zit niet echt schot in: Reageren binnen 24 uur op elke nieuwe mail. Ik heb een beetje haast ivm werk:)
Het vreemde is dat geen enkele collega hier verder last van heeft en ze allemaal hetzelfde account gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theblindman
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-05 15:25
Heb je dit probleem met verschillende bestanden, of probeer je steeds hetzelfde bestand te versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
En een ander testbestand ?
Klinkt of de file die je probeert te verzenden niet geaccepteerd wordt
( aangezien andere collega's geen probleem ondervinden )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandersi
k heb dit probleem met verschillende bestanden..
Als het kleiner is dan 450 mb ongeveer dan maakt hij de transfer gewoon af. Als het meer wordt, het gaat in dit geval vooral over een filmpje van 2,4 gb, dan stopt hij gewoon na 20% (rond de 450mb) en vraagt (waarschijnlijk omdat het lang duurt) of ik de transfer wil annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
sandersi schreef op maandag 17 december 2018 @ 13:06:
k heb dit probleem met verschillende bestanden..
Als het kleiner is dan 450 mb ongeveer dan maakt hij de transfer gewoon af. Als het meer wordt, het gaat in dit geval vooral over een filmpje van 2,4 gb, dan stopt hij gewoon na 20% (rond de 450mb) en vraagt (waarschijnlijk omdat het lang duurt) of ik de transfer wil annuleren.
Staat de file op jouw pc, of in het netwerk ?

En kan dat bestand wel via die pc van de collega ?
Gaat het bestand dan wel correct naar buiten ..

Dan zou het in de cache van je pc kunnen zitten, heb je de boel al eens opnieuw opgestart ?
In het ergste geval kan je overwegen een nieuwe install te doen natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glewellyn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:56

Glewellyn

is er ook weer.

En als je de mogelijkheid hebt, probeer het ook eens met een andere browser.

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandersi
Dag FreshMaker,

Het bestand staat op een harde schijf. Dus het uploaden gaat via die schijf, ook heb ik het bestand op de computer zelf gezet en het van daaruit geprobeerd, maar helaas. Het bestand heeft mijn collega niet (iedereen werkt vanuit huis) dus ik krijg het ook bij niemand op het moment,. Maar omdat andere bestanden, groter dan die 450mb ook niet versturen, lijkt me dat het niet aan het bestand zelf ligt.
Ander browser ook al geprobeerd (Glewellyn) Firefox gebruik ik, Safari ook een poging gedaan.
Computer, modem. alles al is opnieuw opgestart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Welk OS gebruik je, kan je iets met een diskcleaner ( windows - schijfopruiming )
Klinkt alsof er ergens iets 'vol' zit ( cache of temp-filefolder )

Als je windows gebruikt, en de C:\ schijf is vil ( op die 450MB na ) kan het niet verzonden worden, omdat er geen temp-space genoeg is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theblindman
sandersi schreef op maandag 17 december 2018 @ 13:12:
Dag FreshMaker,

Het bestand staat op een harde schijf. Dus het uploaden gaat via die schijf, ook heb ik het bestand op de computer zelf gezet en het van daaruit geprobeerd, maar helaas. Het bestand heeft mijn collega niet (iedereen werkt vanuit huis) dus ik krijg het ook bij niemand op het moment,. Maar omdat andere bestanden, groter dan die 450mb ook niet versturen, lijkt me dat het niet aan het bestand zelf ligt.
Ander browser ook al geprobeerd (Glewellyn) Firefox gebruik ik, Safari ook een poging gedaan.
Computer, modem. alles al is opnieuw opgestart
Je geeft aan dat je al geprobeerd hebt om een andere computer te gebruiken op dezelfde WiFi. Maar kun je daarmee wél of niet grote bestanden uploaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandersi
Met de andere computer (macbook) lukt het me ook NIET om grote bestanden te uploaden.
En ik werk het meest op een IMAC OS versie 10.13.6.
Temp Space (nieuw voor mij;) wissen, moet ik even kijken hoe dat moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandersi
Cache inmiddels ook helemaal leeg gemaakt, computer herstart, ook niet de oplossing helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Dan zijn mijn opties uitgeput ... de laatste mac die ik gebruikte heette nog Lisa, denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCGraaf
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01:15

BCGraaf

BC

Ik had het toevallig ook een zaterdag. Probeerde een .zip file van 540mb te uploaden. Wel met de Free versie van WT. Mijne stopte ook rondt de 475/480MB. Dit was ook vanaf een Mac, normaal gesproken nooi geen last van.

MacBook, MacBook Pro 15, Mac Mini 2012, iPhone X,  Watch,  TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theblindman
sandersi schreef op maandag 17 december 2018 @ 13:18:
Met de andere computer (macbook) lukt het me ook NIET om grote bestanden te uploaden.
En ik werk het meest op een IMAC OS versie 10.13.6.
Temp Space (nieuw voor mij;) wissen, moet ik even kijken hoe dat moet?
Zou je het eens vanaf een ander WiFi netwerk kunnen proberen?
Welke provider heb je? Gaat het ook fout als je je laptop bekabeld aansluit op het modem van de provider?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xinix03
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22-05 11:37
Het is een probleem bij Wetransfer.

Zie: https://twitter.com/WeTransfer/status/1074612357404344320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vj_slof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:13
Als het dringend is de bestanden te verzenden dan splitten tot 400 Mb per bestand en die los sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandersi
Beste Theblindman,

Ik ga het is bekabeld proberen en via een ander wifi netwerk.
@xinix03 Er schijnen idd wat problemen te zijn bihj Wetransfer, maar het gekke is dat er niet heel veel meldingen van zijn. En het bij mij nu al structureel 3 dagen een probleem is. Wellicht is het echt een wetransfer ding.. Maar dan zou dat toch al opgelost moeten zijn!? Slechte zaak als dat het geval is.
`Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamahabest
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04 12:22
vj_slof schreef op maandag 17 december 2018 @ 13:46:
Als het dringend is de bestanden te verzenden dan splitten tot 400 Mb per bestand en die los sturen?
Dat inderdaad, met behulp van een zip tool: 7zip, winrar, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandersi
Bestanden splitten zeker een optie, dank.
Maar ik wil natuurlijk heel graag het problemen opgelost hebben. Het heeft een jaar lang zonder problemen gewerkt. Vreselijk irritant haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Zorg er wel voor dat je het duidelijk communiceert met de ontvanger ;)
Niet iedereen snapt hoe dat 'teruggezet' kan worden :+

* FreshMaker maakt er altijd een uitvoerbaar archief van ( maar wederom, grootste doelgroep is windows )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
sandersi schreef op maandag 17 december 2018 @ 13:53:
[...] Maar ik wil natuurlijk heel graag het problemen opgelost hebben. [...]
Ja, maar dan moet je dus niet bij ons zijn maar bij de helpdesk van WeTransfer, zoals xinix03 in "Problemen WeTransfer" je terecht ook wijst ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandersi
Dank voor de reacties allemaal. WeTransfer lijkt het nog niet te hebben gevonden/nog geen reactie.
Pagina: 1