Goedemorgen allen,
Na jaren geen desktop meer gehad te hebben wil ik er toch 1 aan schaffen. Ik heb samen met een collega al het volgende lijstje samengesteld:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er de nieuwste games mee spelen en mee kunnen videobewerken.
Ik kijk niet blind op FPS. Ik wil een systeem die games op een goede setting soepel kan laten draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1000 en 1500 Euro, maar hier moet ook nog randapparatuur aangeschaft mee worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen, helemaal vanaf 0 opbouwen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie mijn lijstje.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
4k toekomstbestendig, dat het systeem later makkelijk een upgrade kan krijgen. Maar dit is geen harde eis.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Schiet op mijn lijstje, ik ben zelf een leek in het bouwen van systemen. Dus wil ik graag weten wat jullie hiervan vinden, en hiervan leren.
Na jaren geen desktop meer gehad te hebben wil ik er toch 1 aan schaffen. Ik heb samen met een collega al het volgende lijstje samengesteld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 163,- | € 163,- |
| 1 | ASRock Fatal1ty B450 Gaming K4 | € 84,95 | € 84,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 AERO 8G OC | € 379,18 | € 379,18 |
| 1 | Cooler Master Force 500 | € 35,- | € 35,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2A2400C16 | € 63,90 | € 63,90 |
| 1 | be quiet! Pure Power 10 CM 500W | € 68,78 | € 68,78 |
| 1 | Samsung 970 Evo 500GB | € 115,- | € 115,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 909,81 | |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er de nieuwste games mee spelen en mee kunnen videobewerken.
Ik kijk niet blind op FPS. Ik wil een systeem die games op een goede setting soepel kan laten draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1000 en 1500 Euro, maar hier moet ook nog randapparatuur aangeschaft mee worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen, helemaal vanaf 0 opbouwen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie mijn lijstje.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
4k toekomstbestendig, dat het systeem later makkelijk een upgrade kan krijgen. Maar dit is geen harde eis.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Schiet op mijn lijstje, ik ben zelf een leek in het bouwen van systemen. Dus wil ik graag weten wat jullie hiervan vinden, en hiervan leren.