Toon posts:

MacBook mojaves OS update gemist

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Mijn MacBook heeft een update gemist (mojavesOS) en nu start safari niet meer op. Ik heb contact gehad met Apple, alleen valt vanwege de leeftijd van de Mac de service weg.

Nu heb ik wel de tip gekregen om macOS sierra te downloaden, maar aangezien ik geen internet heb op mijn Mac, kan ik niks downloaden via de Appstore. Ook een opstart in reservekopie werkt niet.

Wat nu? Weet iemand wat ik kan doen, zodat ik weer internet heb? Ik hoor het graag.

Groet en bedankt, Linda

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Begin eens met het vermelden van het type MacBook wat je hebt.

Als je een Macbook hebt welke met El-Capitain / Siërra / High Siërra is uitgeleverd dan kun je middels "option - CMD -R" tijdens het aanzetten waarschijnlijk gewoon een nieuw OS downloaden op het moment dat je ergens een WiFi verbinding kunt opzetten..... Ná die toetsencombi vraagt je Macbook daar vanzelf om.

[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 17-12-2018 02:09 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maart1992
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-08 11:03
Je hebt geen internet op je Mac? Hoe oud is je Mac? ;-)
Daarnaast zeg je, ik heb geen internet op mijn Mac maar je wilt wel safari gebruiken?

Je moet ons toch even van wat meer informatie voorzien, ow en ik denk dat bovenstaande optie van Wimmel_1 inderdaad een goede optie is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaston
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-09 17:45
Dat heeft hoogstwaarschijnlijk te maken met het volgende probleem: https://www.macrumors.com...s-safari-on-osx-yosemite/ (sorry, Engels). Het is sowieso niet zo handig om nog steeds op OS X Yosemite te blijven omdat daar geen beveilingsupdates meer voor worden uitgebracht (komt op hetzelfde neer als nog steeds Windows XP draaien). Oplossing is om je Mac te upgraden naar macOS Mojave via de Mac App Store. Je Mac moet dan wel van 2012 of nieuwer zijn.

EDIT: excuus, je kunt dus ook niets meer downloaden via de App Store...

[ Voor 7% gewijzigd door Gaston op 17-12-2018 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vj_slof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:03
Kun je nog wel via FTP een andere browser zoals Firefox downloaden?
ftp.mozilla.org/pub/firefox/releases/

Appletje + K en daar ftp://ftp.mozilla.org/ invullen en als gast inloggen.