heb wat problemen met m'n nieuwe geforce 2 mx, als ik TV wil selecteren bij device selection krijg ik alleen een zwart beeld, waarna het systeem weer teruggaat naar de originele configuratie. Op m'n tv ontvang ik ook helemaal geen signaal, volgens mij heb ik de juiste kabel, s-vhs. Heeft iemand een idee wat er mis zou kunnen zijn?
Verwijderd
heb je al een andere driver gebruikt? Ik had ook z'n probleem met mijn Hercules maar nu met de nieuwste driver doed ie het gewoon.
ik had detonator 3 12.41 geinstalleerd, daarmee werkte het ook niet. toen had ik dat gedeinstalleerd om te zien of ie 't met de originele drivers wel deed, wat ook niet werkte. zijn er nog andere drivers waari k van moet weten?
ok ik kan nu de desktop op tv bekijken als ik tv mode inschakel. het probleem is dat m'n monitor 't dan niet doet. ik moet er dus op de een of andere manier voor zorgen dat m'n monitor blijft werken als ik tv mode inschakel. iemand enig idee hierover?
btw, de geforce 2 mx kaart ondersteunt toch wel twin view?
btw, de geforce 2 mx kaart ondersteunt toch wel twin view?
Dit is _heel_ makkelijk met de search te vinden, ik heb net ff gekeken, maar er staan _zat_ topics met vrijwel exact dezelfde topictitel...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()