*spam*
[ Voor 98% gewijzigd door RobIII op 17-12-2018 03:22 ]
[ Voor 98% gewijzigd door RobIII op 17-12-2018 03:22 ]
[ Voor 65% gewijzigd door Eldiedo op 17-12-2018 01:29 ]
Al eerder. Verwijderd in "Opgelicht - betaald met vals geld"Verwijderd schreef op maandag 17 december 2018 @ 01:39:
Deze staat al 28 min online... denk dat ze bij tweakers allemaal slapen.....
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Idd ^^Room42 schreef op maandag 17 december 2018 @ 01:48:
[...]
Lekker handig. Voor hetzelfde geldt (of geld, in dit geval) draait er malware met een 0-day exploit voor jouw browser of OS. Beheers je gewoon.
http://tweakers.net/gallery/158119/sys
Je ziet dit soort berichten wel vaker de laatste tijd, tijd voor extra maatregelen voor nieuwe leden?Verwijderd schreef op maandag 17 december 2018 @ 01:39:
Deze staat al 28 min online... denk dat ze bij tweakers allemaal slapen.....
Verwijderd
Er zijn denk ik genoeg dingen te bedenken die het net even minder makkelijk maken, alleen al een (24u) vertraging om te kunnen posten of een max van 1 per dag voor de eerste week zou al veel uitmaken.Soldaatje schreef op maandag 17 december 2018 @ 02:27:
[...]
Je ziet dit soort berichten wel vaker de laatste tijd, tijd voor extra maatregelen voor nieuwe leden?
Verwijderd
Al meer dan anderhalf uur geleden dus inmiddels, als je de wil en/of mogelijkheden niet hebt om de site fatsoenlijk te modereren bouw dan ander zekerheden in TWEAKERS.NET, dit is gewoon belachelijk..wimmel_1 schreef op maandag 17 december 2018 @ 01:50:
[...]
Al eerder. Verwijderd in "Opgelicht - betaald met vals geld"
Daar begon 't (in een topic uit 2015).
QFTVerwijderd schreef op maandag 17 december 2018 @ 02:44:
[...]
Al meer dan anderhalf uur geleden dus inmiddels, als je de wil en/of mogelijkheden niet hebt om de site fatsoenlijk te modereren bouw dan ander zekerheden in TWEAKERS.NET, dit is gewoon belachelijk..
Techsite mijn kont! (maar morgen wel fris en fruitig genoeg om mijn reactie te verwijderen natuurlijk!)
Neee Neeeeee! Jouw reactie verwijderen? Schandalig! Wat een kloteclub!Verwijderd schreef op maandag 17 december 2018 @ 02:44:
[...]
Al meer dan anderhalf uur geleden dus inmiddels, als je de wil en/of mogelijkheden niet hebt om de site fatsoenlijk te modereren bouw dan ander zekerheden in TWEAKERS.NET, dit is gewoon belachelijk..
Techsite mijn kont! (maar morgen wel fris en fruitig genoeg om mijn reactie te verwijderen natuurlijk!)
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2018 @ 02:44:
[ Voor 79% gewijzigd door RobIII op 17-12-2018 03:46 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq