Toon posts:

*spam*

Pagina: 1
Acties:
  • 609 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
*spam*

[ Voor 98% gewijzigd door RobIII op 17-12-2018 03:22 ]

Alle reacties

• Eldiedo
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 11-12-2025
Ik heb zo'n idee dat tweakers niet het juiste forum voor dit is...

Edit: Mooiste voor alles is nog wel: WAAR KAN JE HET GELD BESTEDEN?
MC DONALD'S, WINKELS, RESTAURANTS, SUPERMARKTEN, BENZINEHOUDERS, SPELHUIS, ATM, BANKEN, WINKELWANDEN... Oja laat ik nep geld aanbieden bij de bank, succes verzekerd!

[ Voor 65% gewijzigd door Eldiedo op 17-12-2018 01:29 ]

Verwijderd

Deze staat al 28 min online... denk dat ze bij tweakers allemaal slapen.....

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06:41
OMG: je moet er ook oplosmiddel bij kopen... om het zwarte geld schoon te maken.
Die truc is al minstens 50 jaar oud

(okok, ik heb effe op de site gekeken)

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
zetje01 schreef op maandag 17 december 2018 @ 01:43:
[...]

(okok, ik heb effe op de site gekeken)
Lekker handig. Voor hetzelfde geldt (of geld, in dit geval) draait er malware met een 0-day exploit voor jouw browser of OS. Beheers je gewoon. 8)7

Nou ja! Check dan gelijk ff mijn V&A! 🛒
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• zetje01
Dan kan je beter uit mijn buurt blijven...

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2018 @ 01:39:
Al eerder. Verwijderd in "Opgelicht - betaald met vals geld"

Daar begon 't (in een topic uit 2015).

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• roger1234
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-11-2025
Room42 schreef op maandag 17 december 2018 @ 01:48:
[...]

Lekker handig. Voor hetzelfde geldt (of geld, in dit geval) draait er malware met een 0-day exploit voor jouw browser of OS. Beheers je gewoon. 8)7
Idd ^^

http://tweakers.net/gallery/158119/sys

• zetje01
Het... het is ... het is sterker dan ik! Ik kon.. ik werd... er was een geest in me gekomen!
Een kwade geest! Die ...die duivel! Die heeft het gedaan!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2018 @ 01:39:
Je ziet dit soort berichten wel vaker de laatste tijd, tijd voor extra maatregelen voor nieuwe leden?

Verwijderd

Soldaatje schreef op maandag 17 december 2018 @ 02:27:
[...]

Je ziet dit soort berichten wel vaker de laatste tijd, tijd voor extra maatregelen voor nieuwe leden?
Er zijn denk ik genoeg dingen te bedenken die het net even minder makkelijk maken, alleen al een (24u) vertraging om te kunnen posten of een max van 1 per dag voor de eerste week zou al veel uitmaken.
Oh en natuurlijk mods die wakker zijn, dat is ook best handig..

Verwijderd

Al meer dan anderhalf uur geleden dus inmiddels, als je de wil en/of mogelijkheden niet hebt om de site fatsoenlijk te modereren bouw dan ander zekerheden in TWEAKERS.NET, dit is gewoon belachelijk..
Techsite mijn kont! (maar morgen wel fris en fruitig genoeg om mijn reactie te verwijderen natuurlijk!)

• edeboeck
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-02 23:03

edeboeck

mie noow noooothing ...

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2018 @ 02:44:
[...]

Al meer dan anderhalf uur geleden dus inmiddels, als je de wil en/of mogelijkheden niet hebt om de site fatsoenlijk te modereren bouw dan ander zekerheden in TWEAKERS.NET, dit is gewoon belachelijk..
Techsite mijn kont! (maar morgen wel fris en fruitig genoeg om mijn reactie te verwijderen natuurlijk!)
QFT :+
* edeboeck checkt ff of sarcasme-detector niet defect is... neen hoor :F

• zetje01
[...]

Neee Neeeeee! Jouw reactie verwijderen? Schandalig! Wat een kloteclub!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Jongens jongens jongens...

Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics
:') ER IS OM 1:10 OP EEN ZONDAGNACHT NIEMAND DIE METEEN EEN SPAMBERICHTJE OPRUIMT! MOORD! BRAND! PEEEEEUW! :( :( :(

Het moest tot 3:19 duren voordat er iemand iets aan deed! Ik zou een boze brief naar de tweede kamer sturen. Dit. Kan. ECHT. NIET. :(

Tsk :N

Overigens: geen enkel systeem is waterdicht - wat weet jij er van wat we wel of niet ondernemen om dat (al dan niet geautomatiseerd) tegen te gaan? :O

[ Voor 79% gewijzigd door RobIII op 17-12-2018 03:46 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.