namezero mail komt niet aan

Pagina: 1
Acties:

• Dr.Dokter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-05 14:34
Ik enkele domeinnamen bij namezero gekocht. Het enige probleem is dat de mail-forwarding niet werkt. Daarover kreeg ik dit mailtje van namezero:

Our Technical Team has informed us that our mail logs indicate that the
Netherlands email servers may be getting rejected, because they may be
physically too far away from our North American email server, which may
result in too many hops (distance an email must travel), which in doing
so exceeds our hop limit.
Our Team is currently working to add servers in locations closer to you.

Ontzettende bullshit volgens mij, want ik maak gebruik van softhome. Een amerikaans bedrijf. Oftewel; als ik een mailtje vanaf softhome naar de mailformwarder stuur en die weer naar softhome gaat, moet er geen probleem zijn. Dat heb ik ze ook gemaild alleen niks over gehoord meer.

Zijn er mensen hier die er meer over weten?

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:29
Erg raar e-mailtje van Namezero..

Dit zou dus betekenen dat er geen e-mail en internet verkeer plaats kan vinden tussen nederland (europa) en amerika? Lijkt me niet kloppen :)

Als je betaald heb voor je namezero domeinnaam, gewoon net zolang mails blijven sturen totdat ze de fout hebben opgelost ;)

Verwijderd

haha dit klinkt als onzin:) waarsch worden die dingen rejected door bepaalde servers oid omdat ze namezero zijn enzo :)

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:29
Op zondag 22 juli 2001 15:17 schreef Kertje het volgende:
haha dit klinkt als onzin:) waarsch worden die dingen rejected door bepaalde servers oid omdat ze namezero zijn enzo :)
if e-mail=$namezero
{
delete mail
}

:)

Verwijderd

Dit is idd. zo'n e-mail van: laten we maar wat onzin vertellen die voor de "average user" zo ingewikkeld is dat hij toch alleen maar ja en amen zegt... er zal wel wat anders mis zijn, waarschijnlijk weten ze zelf niet wat...

Ik heb net ff een trace gedaan naar namezero.. 19 hops... erg normaal voor verkeer naar de VS, daar komt nog bij dat de meeste hops in de VS zelf ontstaan en niet in Europa.. Vanuit een bakje vanuit Stanford University in Californie naar Yahoo.com is al 18 hops.. dus.. gewoon bullshit...

PS: Amerikanen weten toch niet waar Nederland ligt, voor hun is dit gelijk aan een ontwikkelingsland.. Als je een Amerikaan wilt duidelijk maken waar Nederland ligt moet je zeggen ergens tussen Rusland en Engeland en boven Afrika...