Hoi iedereen,
Ik wil binnenkort voor het eerst mijn eigen PC in elkaar gaan zetten. Ik ben een fanatieke gamer en speel vooral competitive games zoals CSGO, LoL of Paladins/Overwatch. Daarnaast speel ik ook graag Triple A titles zoals Fallout 4, The Witcher, etc.
Photoshop en videobewerkingsprogrammas gebruik ik wel eens maar vrij zelden.
Ik heb een budget van rond de 1250 euro incl. btw.
Dit systeem heb ik samengesteld met wat gegoogle en geyoutube en alles via Azerty berekend qua prijs. Met deze build zit ik op 1230 euro alleen is dat zonder windows key.
Processor: AMD Ryzen 5 2600
RAM: Corsair Vengeance LPX DDR4 16GB : 2 x 8GB
Moederbord: Gigabyte B450 Aorus Elite
GPU: Gigabyte Geforce RTX 2070 Windforce 8G
SSD: 1 TB WD Blue 3NAND SATA SSD M.2
Voeding: EVGA 600 Bronze
Case: Corsair Carbide 275R
Geen extra cooling, gewoon stock.
Ik hoor graag hier jullie opinie over 😊
Ohja, moet ik nog specifiek gereedschap aanschaffen of is een schroeverdraaier setje genoeg?
Bij voorbaat dank!
Luuk
Ik wil binnenkort voor het eerst mijn eigen PC in elkaar gaan zetten. Ik ben een fanatieke gamer en speel vooral competitive games zoals CSGO, LoL of Paladins/Overwatch. Daarnaast speel ik ook graag Triple A titles zoals Fallout 4, The Witcher, etc.
Photoshop en videobewerkingsprogrammas gebruik ik wel eens maar vrij zelden.
Ik heb een budget van rond de 1250 euro incl. btw.
Dit systeem heb ik samengesteld met wat gegoogle en geyoutube en alles via Azerty berekend qua prijs. Met deze build zit ik op 1230 euro alleen is dat zonder windows key.
Processor: AMD Ryzen 5 2600
RAM: Corsair Vengeance LPX DDR4 16GB : 2 x 8GB
Moederbord: Gigabyte B450 Aorus Elite
GPU: Gigabyte Geforce RTX 2070 Windforce 8G
SSD: 1 TB WD Blue 3NAND SATA SSD M.2
Voeding: EVGA 600 Bronze
Case: Corsair Carbide 275R
Geen extra cooling, gewoon stock.
Ik hoor graag hier jullie opinie over 😊
Ohja, moet ik nog specifiek gereedschap aanschaffen of is een schroeverdraaier setje genoeg?
Bij voorbaat dank!
Luuk