Ik had hier een topicje over posters neergezet, maar hij is weg, geen slotje maar gewoon gedelete. Waarom is dat?
Verwijderd
Waarom moven die moderators altijd de leuke toppics naar forums waar niet iedereen toegang tot heeft ??Op zondag 22 juli 2001 13:57 schreef RDK_NL het volgende:
Moved to--->SG
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/189228
SLOTJE!
Erg kinderachtig
gemovedOp zondag 22 juli 2001 13:44 schreef Cutebritney het volgende:
miss geMOVEt?
Nee... als er een draadje in HA verkeerd staat, dan move ik hem, punt.Op zondag 22 juli 2001 14:03 schreef Shaggy16 het volgende:
Erg kinderachtig
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Dat doen we opzettelijk, om jullie te pestenOp zondag 22 juli 2001 14:03 schreef Shaggy16 het volgende:
[..]
Waarom moven die moderators altijd de leuke toppics naar forums waar niet iedereen toegang tot heeft ??
Maar serieus: vond je dat topic in HA thuishoren dan
Erg kinderachtig
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Gequote uit [topic=162982] :
Dit slaat dus ook op topics die naar SG worden verplaatst.Mijn topic stond op SG, maar nu in de HK. En ik heb (nog) geen HK leesrechten.
het topic was door de user verkeerd geplaatst, zodoende is dit een userprobleem/paradox. Jammer maar helaas in dit geval.
Grrrrrene, you rule!Op zondag 22 juli 2001 16:13 schreef Grrrrrene het volgende:
Dat doen we opzettelijk, om jullie te pestenWe hebben ook nog een geheim forum in de maak waar je alleen met 4000/400 in mag, daar moven we HK topics naar toe
![]()
* Joske Pauwels houdt wel van wat sarcasme!
Lekker is dat, daar mag ik dan niet eens inOp zondag 22 juli 2001 16:13 schreef Grrrrrene het volgende:
Dat doen we opzettelijk, om jullie te pestenWe hebben ook nog een geheim forum in de maak waar je alleen met 4000/400 in mag, daar moven we HK topics naar toe
![]()
Zal uberhaupt gezellig worden met 18 mensen die toegang hebben
Op maandag 23 juli 2001 11:10 schreef Daniel Kegel het volgende:
Lekker is dat, daar mag ik dan niet eens in
Zal uberhaupt gezellig worden met 18 mensen die toegang hebben
code:
1
| Door Traag (HGM Softe goederen - 4172) |
Gezellig!!! Ik wel
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
15 Traag 4167 16 267Op maandag 23 juli 2001 11:20 schreef Traag het volgende:
[..]
code:
1 Door Traag (HGM Softe goederen - 4172)
Gezellig!!! Ik wel
Nee hoor
Ik eis dat ik daarin mag ! Ik weiger afgerekend te worden op een aantal posts !Op zondag 22 juli 2001 16:13 schreef Grrrrrene het volgende:
![]()
Ik draai nu al zolang mee en dan ontzeggen jullie mij de toegang tot een forum !
Ik wil bladiebla, wegens bladiebla !
(insert list with unreasonable requests and arguments here)
Aannames zijn fataal.
You don't say ? Nou, gasten tot later, ik moet nog even 3750+ berichten gaan posten.Op maandag 23 juli 2001 11:24 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Ik eis dat ik daarin mag ! Ik weiger afgerekend te worden op een aantal posts !
Ik draai nu al zolang mee en dan ontzeggen jullie mij de toegang tot een forum !
Ik wil bladiebla, wegens bladiebla !
(insert list with unreasonable requests and arguments here)
![]()
(misschien maar even de hlpdsk
Pagina: 1