Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc wordt voor redelijk wat diverse functies gebruikt, met name programmeren, virtualisatie voor ong. 8 vm's, video editing met davinci resolve en soms wat gaming.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik ga uit van een budget tussen de €2000 - €2500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb 2 monitoren (Dell U2515H) die ik wil blijven gebruiken
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben niet erg merkgebonden. Wel heb ik een voorkeur van de uitstraling van de fractal design R serie behuizing.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vind het belangrijk dat het systeem zo stil mogelijk is.
Daarnaast wil ik de componenten zo selecteren dat ik de meest value for money krijg binnen het budget. Gezien de diversiteit aan toepassingen is de performance op allerlei gebieden belangrijk voor me.
Ga je overklokken?
Bij voorkeur niet
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben benieuwd naar de meningen over de verdeling van de componenten. Wat is jullie idee bij het moederbord, de voeding, de I9, en de RTX-270.
Als er duidelijk betere prestaties zijn voor een vergelijkbaar totaal budget wil ik dat graag aanpassen.
Bedankt voor jullie tips!
De pc wordt voor redelijk wat diverse functies gebruikt, met name programmeren, virtualisatie voor ong. 8 vm's, video editing met davinci resolve en soms wat gaming.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik ga uit van een budget tussen de €2000 - €2500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb 2 monitoren (Dell U2515H) die ik wil blijven gebruiken
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i9-9900K Boxed | € 574,95 | € 574,95 |
| 1 | Asus PRIME Z390-A | € 187,99 | € 187,99 |
| 1 | Gigabyte GeForce RTX 2070 Gaming OC | € 565,- | € 565,- |
| 1 | Fractal Design Define R6 Black | € 115,61 | € 115,61 |
| 1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 48,99 | € 48,99 |
| 2 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 119,- | € 238,- |
| 1 | Corsair SF600 (2018) | € 113,74 | € 113,74 |
| 1 | Samsung 970 Evo 2TB | € 478,14 | € 478,14 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.322,42 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben niet erg merkgebonden. Wel heb ik een voorkeur van de uitstraling van de fractal design R serie behuizing.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vind het belangrijk dat het systeem zo stil mogelijk is.
Daarnaast wil ik de componenten zo selecteren dat ik de meest value for money krijg binnen het budget. Gezien de diversiteit aan toepassingen is de performance op allerlei gebieden belangrijk voor me.
Ga je overklokken?
Bij voorkeur niet
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben benieuwd naar de meningen over de verdeling van de componenten. Wat is jullie idee bij het moederbord, de voeding, de I9, en de RTX-270.
Als er duidelijk betere prestaties zijn voor een vergelijkbaar totaal budget wil ik dat graag aanpassen.
Bedankt voor jullie tips!