Toon posts:

19" platte beeldbuis zonder lijntjes (als bij een trintron beeldbuis)

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een monitor met een platte beeldbuis. het moet wel een beeldbuis zijn zonder die twee horizontale lijntjes, als bij een sony of Iiyama monitor. ik zoek dus zoiets als een 19" uitvoering van de 795 flatron van lg, deze is alleen niet leverbaar. maar dan weten jullie ongeveer wat ik bedoel.

MVG,

Neelsjan

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

er is ook een 19" van iiyama zonder "lijntjes"

iiyama visionmaster 451

(de pro's (x01) zijn met "lijntjes")

1285 zonder
1385 met
(bij informatique)

aargh : maar die is idd niet zo plat ... zucht =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Ik denk dat de enige het grote broertje is van de LG 795FT+ (sorry weet de naam niet) ... die heeft een 100% platte beeldbuis zonder de damper-wires.

-------------------------

Hmmm ... net ff op de site van LG Electronics gekeken maar daar staat ie helemaal niet op!? Ik heb er wel eens van gehoord ...

PC Specs

Verwijderd

Waarom moet het persé zonder lijntjes zijn?

Je stoort je er echt niet aan hoor ..

• Bomberman
  • Laatst online: 20-01 15:31
Ik heb er ook een met lijntjes en na een paar weken zie je ze inderdaad niet eens meer (ze vallen niet meer op tenminste), maar er zijn mensen die per sé geen lijntjes willen ... ieder voor zich.

PC Specs

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 31-08 12:55

vanDaal

-ismeereentje

Ik moet wel toegeven dat ze toch best vaak 'opmerk'. Vooral op GoT bij een witte achtergrond. Dus een beetje stoor ik me er wel aan...

Maar volgens mij zijn er op het moment _geen_ volledige vlakke 19" monitoren. Ja, die LG 19" Flattron zou een keer uit moeten komen.... een keer

Dat is deze dus.

• DeeJee
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Ik weet niet maar is dit nix???
http://www.panasonic.com/office/display/sl90i.html

Neemt ook niet veel ruimte in beslag. Kost ongeveer 1200 piek!

Money for nothin' and your chicks for free

Verwijderd

De Samsung 900IFT is ook eentje die volledig plat is en geen lijntjes heeft.
http://samsungelectronics.com/products/monitor/900ift_1.html

Verwijderd

Topicstarter
Monitor wordt veel gebruikt voor CAD toepassingen dus daarom wil ik die lijntjes niet want ik stoor me er wel aan

Verwijderd

Ik kan jou ook de Samsung SyncMaster 900IFT aanraden, heeft heel mooi, kleurrijk beeld, geen lijntjes, superplat beeldscherm en een vet design.

Ik was meteen verliefd toen ik hem zag :)

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-07 20:34
Neelsjan: Ik zit hier met een 21 inch iiyama MF-5321, die heeft ook geen lijntjes.
Ik heb er nog twee staan maar die moet je laten repareren, de vertikale afbuiging is kapot. Zeg maar wat je er voor wilt geven ;)
Ik zie je morgen wel bij vobis :P

Verwijderd

Topicstarter
Kijk rene(e) aan die kcinimod heb ik wat, maar aan jou weet ik niet, en die iiyama monitor hoef ik niet, en verder heb ik deze topic niet voor mezelf maar een ander hier neer gezet, en ps jat die hyundai geheugens en neem ontslag :) :)
Pagina: 1