Beste Forumleden,
Enige tijd geleden een systeem gebouwd voor een oom van me, zelf heb ik eigenlijk altijd intel systemen gebouwd, nooit AMD, nu deze keer wel i.v.m. het budget. Weet dus niet of dit relevant is maar dacht zal het toch even melden.
Het systeem heeft al vanaf het begin om de paar minuten een constante freeze, de muis kan je gewoon soepel blijven bewegen, echter klikken, of het toetsenbord gebruiken werkt voor een 20 seconden gewoon totaal niet.
Heb verder nog weinig geprobeerd omdat ik eerste eens wil weten of iemand dit ook eens gehad heb of iemand misschien nu al weet waar dit probleem ontstaat.
Bijgaand de hardware die in de kast zit:
moederbord: GIGABYTE GA-AB350M-HD3, socket AM4 moederbord
RAM: D4 4GB 2400-14 Vengeance LPX rd COR
Processor: AMD Ryzen 3 1200 WRAITH 3100 AM4 BOX
Voeding: Cooler Master MasterWatt Lite 230V (ErP 2013) 400W
Mocht er meer info benodigd zijn dan geef ik dit uiteraard graag.
Hoop dat iemand me een klein beetje op weg kan helpen....
Enige tijd geleden een systeem gebouwd voor een oom van me, zelf heb ik eigenlijk altijd intel systemen gebouwd, nooit AMD, nu deze keer wel i.v.m. het budget. Weet dus niet of dit relevant is maar dacht zal het toch even melden.
Het systeem heeft al vanaf het begin om de paar minuten een constante freeze, de muis kan je gewoon soepel blijven bewegen, echter klikken, of het toetsenbord gebruiken werkt voor een 20 seconden gewoon totaal niet.
Heb verder nog weinig geprobeerd omdat ik eerste eens wil weten of iemand dit ook eens gehad heb of iemand misschien nu al weet waar dit probleem ontstaat.
Bijgaand de hardware die in de kast zit:
moederbord: GIGABYTE GA-AB350M-HD3, socket AM4 moederbord
RAM: D4 4GB 2400-14 Vengeance LPX rd COR
Processor: AMD Ryzen 3 1200 WRAITH 3100 AM4 BOX
Voeding: Cooler Master MasterWatt Lite 230V (ErP 2013) 400W
Mocht er meer info benodigd zijn dan geef ik dit uiteraard graag.
Hoop dat iemand me een klein beetje op weg kan helpen....