Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofdzakelijk developen met Visual Studio voor werk en af en toe gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor de hele setup zonder randapparatuur ga ik uit van rond de €2500,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem mijn M-Audio Studiophile boxen en een 2TB harde schijf mee naar het nieuwe systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik gebruik Visual Studio met daarnaast Resharper, NCrunch en Docker (containers). Die zijn allemaal gevoelig voor het hebben van genoeg geheugen. Daarnaast heb ik vaak Firefox met ~30 tabs open. Nu iets ruimer in geheugen zitten kan geen kwaad.
Ik ga hier drie 4K 27" HPZ27 schermen bij halen. Gamen doe ik op één scherm.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het is van belang dat het systeem zeer stil is. Met mijn huidige PC heb ik 7 jaar gedaan. Ik haal nu ook graag goede componenten zodat het systeem langer als 4 a 5 jaar mee kan.
Ga je overklokken?
Ja ik wil kijken hoever ik dit systeem kan overklokken zolang het systeem stabiel blijft en niet veel extra geluid gaat produceren.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat hier mensen die deze setup kunnen valideren.
Bijv. Is deze voeding voldoende voor deze setup. Zitten er fouten in deze setup, of verder tips om deze setup nog stiller te maken?
Hoofdzakelijk developen met Visual Studio voor werk en af en toe gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor de hele setup zonder randapparatuur ga ik uit van rond de €2500,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem mijn M-Audio Studiophile boxen en een 2TB harde schijf mee naar het nieuwe systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik gebruik Visual Studio met daarnaast Resharper, NCrunch en Docker (containers). Die zijn allemaal gevoelig voor het hebben van genoeg geheugen. Daarnaast heb ik vaak Firefox met ~30 tabs open. Nu iets ruimer in geheugen zitten kan geen kwaad.
Ik ga hier drie 4K 27" HPZ27 schermen bij halen. Gamen doe ik op één scherm.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het is van belang dat het systeem zeer stil is. Met mijn huidige PC heb ik 7 jaar gedaan. Ik haal nu ook graag goede componenten zodat het systeem langer als 4 a 5 jaar mee kan.
Ga je overklokken?
Ja ik wil kijken hoever ik dit systeem kan overklokken zolang het systeem stabiel blijft en niet veel extra geluid gaat produceren.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat hier mensen die deze setup kunnen valideren.
Bijv. Is deze voeding voldoende voor deze setup. Zitten er fouten in deze setup, of verder tips om deze setup nog stiller te maken?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-9700K Boxed | € 441,05 | € 441,05 |
1 | Asus ROG Strix Z390-E Gaming | € 244,99 | € 244,99 |
1 | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | € 865,05 | € 865,05 |
1 | be quiet! Dark Base Pro 900 (Zwart/Oranje) | € 177,63 | € 177,63 |
1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 48,99 | € 48,99 |
2 | Akasa Anti-vibration fan mounts | € 4,65 | € 9,30 |
6 | be quiet! Silent Wings 3 High Speed, 140mm | € 19,28 | € 115,68 |
2 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 119,- | € 238,- |
1 | be quiet! Straight Power 11 650W | € 104,99 | € 104,99 |
1 | WD Black NVMe SSD 500GB | € 123,95 | € 123,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.369,63 |