Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje
Wat is het type moederbord waarmee je dit wilt gaan gebruiken ?
(Mijn Asus rampage V extreme ondersteunt namelijk geen nvme protocol via de pcie lanes)
(Mijn Asus rampage V extreme ondersteunt namelijk geen nvme protocol via de pcie lanes)
Dat is deze: pricewatch: Intel Desktop Board DH67BL (B3).
Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje
Het board ondersteunt geen NVME dus met de adapter zal je OS het hoogstens zien als "extra storage"; je zal in ieder geval geen boot-partitie of anderszins "system" kunnen toewijzen aan de expansion-card.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Als er geen ondersteuning is voor het NVME protocol dan zie je hem ook niet terug in de Bios en windows.
Je kan het natuurlijk altijd proberen of even Google op moederbord + NVME SSD.
Je kan het natuurlijk altijd proberen of even Google op moederbord + NVME SSD.
bedoel je niet de IV ofzo? X99 doet dat toch gewoon?dylan111111 schreef op zondag 16 december 2018 @ 13:03:
Wat is het type moederbord waarmee je dit wilt gaan gebruiken ?
Ja, via de m.2 naar u.2 adapter.maratropa schreef op zondag 16 december 2018 @ 13:58:
[...]
bedoel je niet de IV ofzo? X99 doet dat toch gewoon?
In de Bios heb je dan de optie om de Asus hyper kit aan te zetten. Dan pas kan je er vanaf opstarten en wordt hij herkend.
Via de pcie lanes wordt het NVME niet ondersteund.
Zelf mogen ervaren met een Intel DC P3700...
Pagina: 1