Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Harry1312
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 17-12-2018
Ik wil overstappen van Dropbox naar Icloud, omdat we steeds meer Apple devices hebben. Ik heb in Dropbox ruim 500gb afbeeldingen staan, hoe kan ik dat naar Icloud verplaatsten. Het eerst naar mijn macbook kopieren is niet mogelijk, want die heeft maar 200gb beschikbaar.
Heeft iemand een oplossing?

Alle reacties

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Nu online

RobIII

Moderator Devschuur®

^ Romeinse 3 ja!

Harry1312 schreef op zondag 16 december 2018 @ 11:49:
Het eerst naar mijn macbook kopieren is niet mogelijk, want die heeft maar 200gb beschikbaar.
Dan doe je het in 3 rondes :?

Verder; als ik zoek naar "dropbox to icloud" is dit de eerste hit...

RobIII wijzigde deze reactie 16-12-2018 12:00 (34%)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True