Toon posts:

MSI Geforce 2 MX and AGP4x

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Kan iemand mij misschien tips geven waar ik naar kan kijken.
Ik heb een MSI K7t Turbo Raid MB met een AMD Athlon 1.2 Ghz. 256 Mb Geheugen 133 Mhz.
Ik heb een MSI Geforce 2 MX (818) videokaart die 4x agp zou moeten zijn. Als ik bij de properties kijk van mijn videokaart staan daar 3 hokjes die ik aan kan vinken. 1x 2x en 4x agp. Geen van 3 zijn aangevinkt en ik kan er ook niet zelf 1 aanvinken. Ik heb op het moederbord en de videokaart gekeken of ik daar een jumper oid kan verzetten maar helaas. Is er iets kapot?

Bij de 3D Mark 2001 krijg ik maar iets van 630 punten. Erg laag voor zo'n systeem.
Dan moet ik er wel bijzeggen dat er nog iets mis is omdat mijn proc altijd 40 to 50 % bezig is ookal doet hij niks. Op een andere pc (mijn internetserver) komt hij idle niet verder dan 3 of 4 %.

Iemand tips over dat agp verhaal?

Alvast bedankt.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
- Installeer de VIa 4 in 1 drivers ;)
- Kijk in je BIOS voor 4x/2x modus voor je GeForce, ikheb zelf ook een K7T Turbo en een GF 2 MX en die gaat gewoon op 4x bij mij

Verwijderd

Topicstarter
Oke, BEDANKT. Hij staat nu op 4x.

Gelijk ff testen.

Bedankt bedankt bedankt.

Verwijderd

Op zondag 22 juli 2001 13:43 schreef ScorpionZero het volgende:

Gelijk ff testen.

Bedankt bedankt bedankt.
Zo veel verschil ga je toch niet merken hoor,10dmark puntjes misschien ofzo

Tussen 2x agp en 4x agp zit echt maar iets van 2fps vershil in

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:14
Op zondag 22 juli 2001 13:12 schreef ScorpionZero het volgende:
Dan moet ik er wel bijzeggen dat er nog iets mis is omdat mijn proc altijd 40 to 50 % bezig is ookal doet hij niks.
ff over dit stukje: draai je toevallig Windows ME? Ik heb namelijk onder dit OS hetzelfde probleem gehad: zelfs bij een schone installatie gewoon 50% processorverbruik. De oplossing was toen om USB helemaal uit te schakelen (niet echt handig want ik heb een USB toetsenbord |:( :) )
Misschien dat dit voor jou ook werkt?

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Verwijderd

Op zondag 22 juli 2001 13:43 schreef ScorpionZero het volgende:

Gelijk ff testen.

Bedankt bedankt bedankt.
Al getest? results >:)
Pagina: 1