Ik ben beheerder binnen office 365.
Ik wil sharepoint bestanden delen met een externe gebruiker.
(ik vul een binnen de huidige office 365 omgeving onbekend xxxx@hotmail.com adres in als ik wil delen)
Ik krijg dan de mededeling
>
Het delen met deze gebruikers is niet toegestaan op grond van het beleid van uw organisatie. Ga naar Extern delen in het Office 365-beheercentrum om delen in te schakelen.
<
In het sharepoint beheercentrum staat
Delen met geverifieerde externe gebruikers en gebruiken van koppelingen voor anonieme toegang toestaan
Aan
Extra instellingen staan allemaal uit
Meldingen staat allemaal aan
Standaard koppelingstype intern
Alhoewel ik beheerder (als nevenfunctie ben geen it-er van huis uit) ben, ben ik het pas net dus wil niet gaan experimenteren met settings.
Weet iemand waarmee je dit instelt?
Ik wil sharepoint bestanden delen met een externe gebruiker.
(ik vul een binnen de huidige office 365 omgeving onbekend xxxx@hotmail.com adres in als ik wil delen)
Ik krijg dan de mededeling
>
Het delen met deze gebruikers is niet toegestaan op grond van het beleid van uw organisatie. Ga naar Extern delen in het Office 365-beheercentrum om delen in te schakelen.
<
In het sharepoint beheercentrum staat
Delen met geverifieerde externe gebruikers en gebruiken van koppelingen voor anonieme toegang toestaan
Aan
Extra instellingen staan allemaal uit
Meldingen staat allemaal aan
Standaard koppelingstype intern
Alhoewel ik beheerder (als nevenfunctie ben geen it-er van huis uit) ben, ben ik het pas net dus wil niet gaan experimenteren met settings.
Weet iemand waarmee je dit instelt?
Nikon D3, nikkor 24-70 2.8, nikkor 14-24 2.8