Bluetooth headphones advies gevraagd

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramCoding
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 03-10 15:43
Ik zoek een?
Bluetooth headphones.

Wat is je budget?
Hangt er van af. Absolute maximum is €200

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Dagelijks gebruik tijdens schoolwerk, studeren, programming, .. maar ook eventueel als ik ga sporten (minder belangrijk)

Wat heb je zelf al gevonden?
[i][Bose SoundLink - Over-ear koptelefoon (https://www.bol.com/nl/p/...xEkA.1.4.ProductImage)/i]

Welke vragen heb je hier nog over?
Na jaren gebruik maken van goedkope (brol) koptelefoons heb ik beslist dat ik mijzelf een deftige cadeau doe. Belangrijk is dat deze draadloos is (aangezien ik al genoeg draden en volle bureau heb).

Dan is de batterijduur ook belangrijk, ik wil niet dat ik hem na 3 uur al moet opladen.

Een pluspunt is hem ook bedraad kunnen gebruiken, voor mocht deze platvallen en ik even geen oplader bijheb. Of voor als ik batterijbesparend moet werken voor eender welke reden.

Ik kwam dus al de Bose SoundLink tegen maar ben dus op zoek naar nog andere soortgelijken, eventueel een prijsklasse minder. Ik weet dat Bose een sterk merk is, maar de prijs is dat ook.

Hij moet ook prettig zitten, en geen pijn beginnen doen na langere tijd. Dit had ik bij een Sennheiser Urbanite XL bijvoorbeeld wel toen ik deze een dagje mocht lenen van een kennis.

Een bijkomend hoesje is ook welkom, aangezien deze veel in de rugzak zal verdwijnen als ik mij verplaats.

Welke suggesties kunnen jullie me geven en waarom?

Alvast bedankt!