Yep, hier in regio Den Bosch ligt ie er ook uit
In drenthe dus ook..
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Hier in Groningen ook
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
hier ligt ie er dus ook uitOp zondag 22 juli 2001 13:51 schreef rrainman het volgende:
in tilburg ook.... niet te vertrouwen dus niet gebruiken
[off topic]
waarom ben jij niet op de kermis?
[/off topic]
Verwijderd
hehe je moet je momenten uitkiezen, weten wanneer het 'rustig' is en wanneer de ritprijzen schappelijk zijnOp zondag 22 juli 2001 14:15 schreef Nelly___ het volgende:
[off topic]
waarom ben jij niet op de kermis?
[/off topic]
en dat is vandaag niet dus
Hier in roosendaal lag 'ie er net uit, maar hij doet het alweer
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
wannneer is dat dan?Op zondag 22 juli 2001 15:11 schreef rrainman het volgende:
[..]
hehe je moet je momenten uitkiezen, weten wanneer het 'rustig' is en wanneer de ritprijzen schappelijk zijn![]()
en dat is vandaag niet dus
contact me maar ff
/ontopic
hier werkt het weer
Verwijderd
ik lag er ook al uit
de mailservER dan 
ik lig er zoiezo nu al veel uit bij @home vind ik
(casema was dan mischien VEEL langzamer maar het was betrouwbaar!!!!) oke jullie denken hoezo veel??? nou ik heb dus sinds woendsdag @home internet wel lekker opzich
maar ik heb er woensdag een paar uur al uit gelegen donderdag nix maar vrijdag en zaterdag weer een paar uur waarvan zaterdag 10 UUR LANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! betaal ik daar 90,- piek per maand voor!
wie heeft dit ook en zit in REGIO: Den Bosch waar ik onder val
ik lig er zoiezo nu al veel uit bij @home vind ik
wie heeft dit ook en zit in REGIO: Den Bosch waar ik onder val
Verwijderd
wat een drama zeg, dat van die mailserver van @home is oud nieuws hoor.. die is nog nooit fatsoenlijk geweest.. en als je in zijn geheel problemen hebt met je verbinding wens ik je veel succes bij de helpdesk...
...die je het beste met een mobiele telefoon kunt bellen omdat je anders een half uur tot meerdere uren zoet bent mee wachten....Op zondag 22 juli 2001 18:41 schreef rrainman het volgende:
....helpdesk...
(all credit's go to Devil_2000 )
Pagina: 1