Toon posts:

WISH click&dial...2 uur per dag of toch niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Wish click&dial abo, dus 2 uur per dag "gratis" internet. Nu heb ik sinds twee weken Dumeter versie 3 op m'n computer. Die houdt ook de tijd bij dat je online bent.
Nu valt mij op dat de verbinding geregeld al naar 1.50 uur afgebroken wordt. Zijn er meer mensen die dit hebben. Je betaald tenslotte voor 2 uur!

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik had het onlangs ook, dat ik maar 1:30 kon internetten per dag. Dit heb ik twee keer gehad, dus met de helpdesk gebeld, en die vroeg of ik het zelf bij hield. Dat doe ik dan ook met No Frills Timer, en of ik die logfile wilde mailen.
Ik gedaan en ik werd 's middags opgebeld met de mededeling dat mijn logfile klopte en dat ik mijn één uurtje, die ik te weinig heb gehad, terug kreeg.
En ik kon inderdaad die dag een uurtje langer internetten.

Toch netjes van Wish dat ze het zo netjes oplossen... :)

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
Ja leuk, maar ik heb geen zin om het iedere dag te contoleren, het moet gewoon kloppen.

Twee uur=twee uur.

Want wij letten erop, maar hoeveel klanten zouden dat ook doen? zo kan ik ook geld verdienen!

• Br@m
  • Niet online
Op zondag 22 juli 2001 13:34 schreef butrosgali het volgende:
Ja leuk, maar ik heb geen zin om het iedere dag te contoleren, het moet gewoon kloppen.

Twee uur=twee uur.

Want wij letten erop, maar hoeveel klanten zouden dat ook doen? zo kan ik ook geld verdienen!
Ja, dan hou je het zo... Moet jij weten.. Ik denk dat de meeste, als ze handig zijn, wel die uren in de gaten houden..

Verwijderd

hmmz,
moet ik het toch ook maar even bijhouden!
waar kan ik dumeter downloaden? (lama, ik heb de 30dagen test versie al)

• Br@m
  • Niet online
Als je handig bent dan haal je No Frills Timer even op, werkt wel zo makkelijk.. En het is Freeware...

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Ik had vorige week ook te weinig tijd. contact met helpdesk ' volgens onze gegevens 2 uur'

En geen compensatie, iemand overigens planet multimedia gelezen? wish gaat snel failliet :-)

• Br@m
  • Niet online
Op zondag 22 juli 2001 15:36 schreef xxxMaverick het volgende:
Ik had vorige week ook te weinig tijd. contact met helpdesk ' volgens onze gegevens 2 uur'

En geen compensatie, iemand overigens planet multimedia gelezen? wish gaat snel failliet :-)
Vreemd, ik werd zelfs terug gebeld door wish heldesk, met de mededeling dat IK gelijk had...

• Br@m
  • Niet online
We zullen maar lekker afwachten wat er gaat gebeuren...:)

Maar we het wel gewend dat zulke provider's failiet gaan... ;(

• xxxMaverick
Op zondag 22 juli 2001 15:41 schreef MSIBord het volgende:
We zullen maar lekker afwachten wat er gaat gebeuren...:)

Maar we het wel gewend dat zulke provider's failiet gaan... ;(
helaas wel ja, misschien worden ze overgenomen.....

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 22 juli 2001 14:18 schreef MSIBord het volgende:

[..]

Ja, dan hou je het zo... Moet jij weten.. Ik denk dat de meeste, als ze handig zijn, wel die uren in de gaten houden..
Je begrijpt me niet helemaal: Het zou niet nodig zijn dat ik het controleer. Het moet gewoon kloppen. Maar ik maak er echt wel werk van!

• Br@m
  • Niet online
Op zondag 22 juli 2001 15:50 schreef butrosgali het volgende:

[..]

Je begrijpt me niet helemaal: Het zou niet nodig zijn dat ik het controleer. Het moet gewoon kloppen. Maar ik maak er echt wel werk van!
Ja, ik begrijp je heel goed... :) Maar zo werkt het nu niet altijd helaas.... ;(

Verwijderd

Topicstarter
Misschien zijn ze al failliet want ik kan sinds een half niet meer inbellen op het gratis nummer, en ook niet op het normale nummer!

• Br@m
  • Niet online
Op zondag 22 juli 2001 15:58 schreef butrosgali het volgende:
Misschien zijn ze al failliet want ik kan sinds een half niet meer inbellen op het gratis nummer, en ook niet op het normale nummer!
Ik zit toch via hun normale nummer nu.. Want de twee uurtjes zijn "echt" op... ;) eigenlijk 2 sec. te weinig... *D

• xxxMaverick
Op zondag 22 juli 2001 16:00 schreef MSIBord het volgende:

[..]

Ik zit toch via hun normale nummer nu.. Want de twee uurtjes zijn "echt" op... ;) eigenlijk 2 sec. te weinig... *D
uh, ik loop te klagen hiero over mijn half uur? en nu zit ik er al 2.20 op?????? Lezen jullie mee wish? in dat geval bedankt voor de compensatie...... ;)

• Br@m
  • Niet online
Op zondag 22 juli 2001 16:11 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

uh, ik loop te klagen hiero over mijn half uur? en nu zit ik er al 2.20 op?????? Lezen jullie mee wish? in dat geval bedankt voor de compensatie...... ;)
Dan zijn dat de min. van butrosgali... :)

• xxxMaverick
Op zondag 22 juli 2001 16:13 schreef MSIBord het volgende:

[..]

Dan zijn dat de min. van butrosgali... :)
hehe, tja niet mijn schuld ;)

• PatMan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-08 23:31
Bij mij was het gisteren nog erger: kon helemaal niet inloggen, terwijl ik die dag nog geen minuut had gebeld! Toch maar eens effe checken of dit vaker gebeurd...

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 23 juli 2001 01:16 schreef PatMan het volgende:
Bij mij was het gisteren nog erger: kon helemaal niet inloggen, terwijl ik die dag nog geen minuut had gebeld! Toch maar eens effe checken of dit vaker gebeurd...
Dat had ik dus ook!

• xxxMaverick
nieuws jongens:

Conflict Newconomy-Pieterman over Wish
content - Newconomy en Jakob Pieterman houden elkaar in de houdgreep met Wish, de provider die Pieterman verkocht aan Newconomy. Newconomy dreigt Wish failliet te laten gaan als Pieterman niet over de brug komt met financiering.

http://www.planet.nl/multimedia

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 23 juli 2001 11:49 schreef xxxMaverick het volgende:
nieuws jongens:

Conflict Newconomy-Pieterman over Wish
content - Newconomy en Jakob Pieterman houden elkaar in de houdgreep met Wish, de provider die Pieterman verkocht aan Newconomy. Newconomy dreigt Wish failliet te laten gaan als Pieterman niet over de brug komt met financiering.

http://www.planet.nl/multimedia
Ik heb laatst pas de telefoonrekening van feb 2001(van Wish/NokNok) ontvangen. Als ze failliet gaan betaal ik de rest mooi niet meer.

• xxxMaverick
Op maandag 23 juli 2001 14:07 schreef butrosgali het volgende:

[..]

Ik heb laatst pas de telefoonrekening van feb 2001(van Wish/NokNok) ontvangen. Als ze failliet gaan betaal ik de rest mooi niet meer.
precies, ik heb ook een rekening gekregen, maar is nog niet afgeschreven?? vreemd hoor
Pagina: 1