Door een spierziekte heeft mijn vriendin weinig kracht in haar handen. De aan/uitknop die Android smartphones zo te zien allemaal hebben zijn door haar niet in te drukken. Zijn er ook Android smartphones met aan/uitknop ala iPhone? Voor de duidelijkheid - een iPhone is te duur.
Vraag
Beste antwoord (via Simon Weel op 16-12-2018 17:43)
Tap to wake is niet een feature die elk toestel heeft.Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 21:16:
Als ik 2x op mijn scherm tik is hij ook aan.
Volgens mij heeft elk Android toestel die optie.
Veel Huawei toestellen hebben een vingerafdrukscanner op de achterkant. Die is aanraakgevoelig, ik gebruik mijn aan/uit knop nooit. Huawei is er in veel verschillende prijsklassen.
[ Voor 25% gewijzigd door Arjan90 op 15-12-2018 21:18 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Alle reacties
@Simon Weel wat heb je zelf al gevonden ?
dit gehele stuk tekst lijk je gewist te hebben, maar id wel van belang in TS
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
dit gehele stuk tekst lijk je gewist te hebben, maar id wel van belang in TS
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Verwijderd
Wat voorn aan en uit knop heeft een appel phone?
Wat voorn aan en uit knop heeft een appel phone?
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2018 21:16 ]
Kun je misschien niet kijken of er een telefoon is die wakker te maken is met een functie als tappen op het scherm? Als je dan de schermtijd op minimaal zet dan zou dat ook nog een oplossing kunnen zijn lijkt mij.
Tap to wake is niet een feature die elk toestel heeft.Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 21:16:
Veel Huawei toestellen hebben een vingerafdrukscanner op de achterkant. Die is aanraakgevoelig, ik gebruik mijn aan/uit knop nooit. Huawei is er in veel verschillende prijsklassen.
[ Voor 25% gewijzigd door Arjan90 op 15-12-2018 21:18 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ik weet niet precies hoe algemeen dit is maar m'n Z Play kan gelockt en unlocked worden met de fingerprint sensor. Daar zou je misschien ook naar kunnen kijken? Hoef je je vinger er alleen maar op te leggen.
Verwijderd
Oké weer wat geleerd. In elk geval op de OnePlus 5t zit het.Arjan90 schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 21:17:
[...]
Tap to wake is niet een feature die elk toestel heeft.
En ook de vingerscanner zet het toestel aan zonder drukknop
Mijn Samsung gaat aan als ik op het scherm druk, maar ik zou gewoon naar de MediaMarkt gaan en wat toestellen proberen.
Ander alternatief, zoek een bijverdienste en spaar voor de iPhone van haar dromen 😉
Ander alternatief, zoek een bijverdienste en spaar voor de iPhone van haar dromen 😉
Er zijn de nodige toestellen die 2x tikken om te ontwaken hebben, met tegenwoordig ook nog 'raise to wake' erbij. Zou denk ik prima moeten werken.
[ Voor 3% gewijzigd door Luca op 16-12-2018 00:30 ]
Pagina: 1