Afstandfilter werkt niet goed

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08 10:54

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Kijk hier eens:
pricewatch: Logitech K375s (Qwerty UK)

Daar zie je dat ik Utrecht met een straal van 20km heb geselecteerd. Maar o.a. Coolblue staat in het grijs, alsof die niet aan dat filter voldoet. Maar Coolblue zit in Utrecht. Dat klopt dus niet.

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-08 13:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Coolblue heeft als KvK-vestigingsadres: Rotterdam.

Maar goed, misschien dat CB dan maar aparte winkels moet opvoeren in PW?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:54
MAX3400 schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 17:48:
Coolblue heeft als KvK-vestigingsadres: Rotterdam.

Maar goed, misschien dat CB dan maar aparte winkels moet opvoeren in PW?
Bol.com voldoet wel aan het filter, maar je gaat geen producten bij hun hoofdkantoor kunnen afhalen. Dus hoeveel nut heeft het filter überhaupt, als er alleen gekeken wordt naar het adres van de hoofdlocatie (wat in veel gevallen een hoofdkantoor en geen winkel/afhaalbalie zal zijn)?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRed
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23-08 10:34
Google zal wel weer iets hebben gewijzigd. Bij vraag en aanbod klopt het ook niet.
Doe ik 50km in de filter mist die ads op 44 km bv...
Komt vaker voor als Google iets wijzigd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BartvanOranje
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online
De verzendmethode had je op ''opsturen'' staan, vandaar dat je ook gewoon Bol.com te zien krijgt. Bij ''ophalen'' zie je geen shop meer en voor Coolblue gaat mijn collega nog even kijken. :)

“Do. Or do not. There is no try.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
Het lijkt erop dat de filter alleen goed werkt als je zoekt vanaf het primaire adres(en deze heeft ook weer instellingen waardoor het niet goed kan gaan) dat is ingesteld is bij de webshop.

Het kan zijn dat dit een bug is of dat dit nooit zo heeft gewerkt maar we gaan hier een ticket van maken.
Dit zal alleen geen hoge prioriteit krijgen dus het kan even duren voordat dit is opgelost.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

MadRed schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 17:53:
Google zal wel weer iets hebben gewijzigd. Bij vraag en aanbod klopt het ook niet.
Doe ik 50km in de filter mist die ads op 44 km bv...
Komt vaker voor als Google iets wijzigd.
We gebruiken Google helemaal niet voor de afstandsfilters (wel voor het bepalen op welke lat/lon een postcode zit). Heb je een concreet voorbeeld? En zegt onze site dan dat die advertentie 44km weg is en voldoet ie niet aan de 50km, of weet jij toevallig dat het 44km is en voldoet ie niet? :)
Euphanasia schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 10:43:
Het kan zijn dat dit een bug is of dat dit nooit zo heeft gewerkt maar we gaan hier een ticket van maken.
Dit zal alleen geen hoge prioriteit krijgen dus het kan even duren voordat dit is opgelost.
Het is inderdaad nooit aangepast op de mogelijkheid dat een winkel meerdere adressen kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRed
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23-08 10:34
ACM schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:03:
[...]

We gebruiken Google helemaal niet voor de afstandsfilters (wel voor het bepalen op welke lat/lon een postcode zit). Heb je een concreet voorbeeld? En zegt onze site dan dat die advertentie 44km weg is en voldoet ie niet aan de 50km, of weet jij toevallig dat het 44km is en voldoet ie niet? :)

[...]

Het is inderdaad nooit aangepast op de mogelijkheid dat een winkel meerdere adressen kan hebben.
Ik PM je wel even.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

ACM schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:03:
Het was zo te zien erg simpel dit wel te ondersteunen. Voor winkels waar wij meerdere adressen kennen (Mediamarkt is bijvoorbeeld niet compleet gevuld) werkt het vanaf onze volgende release (begin volgend jaar) wel met meerdere locaties.
Pagina: 1