Geen Greetingz, onder de post

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:45
Ik mag volgens de FAQ geen Greetingz,
meer onder mijn posts plakken, vraag me niet waarom, want daarom ben ik hier, wat is hier de achterliggende reden voor, besparen jullie zo ruimte??

nee want in mijn sig mag het wel

Helpen jullie zo de kwaliteit van het forum te verbeteren.

Nee want die is niet in gevaar

Schaad ik hier andere users mee

Nee ik doe ze juist de groeten

Dit zijn de redenen waarvan ik me voor kan stellen waarom had niet mogen.
De redenen waarom ik het doe zijn simpel:
ik ben het gewend want ik zit nu al op 290 posts.
ik vind het zo kaal staan als ik het niet doe, en ik vind het vriendelijk om te zeggen, net als dat je zegt bij voorbaat dank als je mensen vraagt om iets voor je op te zoeken.

Hey ik hoop dat mijn verzoek ingewilligd wordt, want ik zie echt niet wat ik nou fout doe, onderaan iedere post "Greetingz," is dat nou zo veel gevraagd.

Denk niet dat ik jullie een poets probeer te bakken, want ik wil gewoon Greetingz, onder mijn post kunnen zetten.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Het leest gewoon niet fijn als iedereen onder zijn posts halve afscheidsgroeten gaat doen. Dus vandaar dat je het in je sig mag proppen (daar zijn die dingen voor).

Greetingz,

IceStorm
Aka Koen
HGM Softe Goederen Softe Goederen
'Hoofdmod' Spielerij

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

[quote uit FAQ]
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).
[/quote uit FAQ]

Lijkt me duidelijk. Als je dit via je sig doet, is het prima

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).

They made me do it.

Verwijderd

Die exacte quote heb ik je vanmorgen ook al voorgekauwd. Lijkt me toch duidelijk genoeg?

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
t staat toch al in je sig? :?

• saviour
  • Niet online
Je mag natuurlijk wel iets van greetings neerzetten als je een topic hebt gepost ofzo. Ik doe dan altijd iets van 'Tnx in advance', maar het is natuurlijk erg storend als je een thread aan het lezen bent waar jij meerdere keren hebt gereageerd en er staat steeds greetings onder.

Nog vervelender is het als je steeds je naam onder je posts zet, die zien we ook bovenaan je posts.

Verder; Dit is al veel langer zo, en niet nu opeens... dus jouw gewenning had eigenlijk niet eens mogen gebeuren :)

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Weet je waarom ik het niet handig vind? Omdat ik namelijk altijd heel snel een topic doorkijk, en dan in heel korte tijd de hoofdlijn en belangrijkste punten eruit haal. Als er onder elke post 4 regels aan gegroet enzo staat, levert dat een grote hoeveelheid aan nutteloze info (je naam staat nl. ook in je profile als ik dat graag wil weten) op, waardoor dat een stuk langzamer gaat.

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-12 17:32

Theeboon

theebonen bestaan!

En waarom zou je 't doen?
Wat heeft het voor nut om onder elke post in een topic "Greetingz" te zetten?
Je schrijft geen brief, je post een reply.

Als je IRL tegen iemand praat zeg je toch ook niet na elk antwoord "Greetz!"? :)

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

vinden ze leuk, beetje de popie jopie uithangen

hé de mazzel hè !

• Arno
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Draad word nu wel erg onzinnig. De vraag is beantwoord

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.