Ik mag volgens de FAQ geen Greetingz,
meer onder mijn posts plakken, vraag me niet waarom, want daarom ben ik hier, wat is hier de achterliggende reden voor, besparen jullie zo ruimte??
nee want in mijn sig mag het wel
Helpen jullie zo de kwaliteit van het forum te verbeteren.
Nee want die is niet in gevaar
Schaad ik hier andere users mee
Nee ik doe ze juist de groeten
Dit zijn de redenen waarvan ik me voor kan stellen waarom had niet mogen.
De redenen waarom ik het doe zijn simpel:
ik ben het gewend want ik zit nu al op 290 posts.
ik vind het zo kaal staan als ik het niet doe, en ik vind het vriendelijk om te zeggen, net als dat je zegt bij voorbaat dank als je mensen vraagt om iets voor je op te zoeken.
Hey ik hoop dat mijn verzoek ingewilligd wordt, want ik zie echt niet wat ik nou fout doe, onderaan iedere post "Greetingz," is dat nou zo veel gevraagd.
Denk niet dat ik jullie een poets probeer te bakken, want ik wil gewoon Greetingz, onder mijn post kunnen zetten.
meer onder mijn posts plakken, vraag me niet waarom, want daarom ben ik hier, wat is hier de achterliggende reden voor, besparen jullie zo ruimte??
nee want in mijn sig mag het wel
Helpen jullie zo de kwaliteit van het forum te verbeteren.
Nee want die is niet in gevaar
Schaad ik hier andere users mee
Nee ik doe ze juist de groeten
Dit zijn de redenen waarvan ik me voor kan stellen waarom had niet mogen.
De redenen waarom ik het doe zijn simpel:
ik ben het gewend want ik zit nu al op 290 posts.
ik vind het zo kaal staan als ik het niet doe, en ik vind het vriendelijk om te zeggen, net als dat je zegt bij voorbaat dank als je mensen vraagt om iets voor je op te zoeken.
Hey ik hoop dat mijn verzoek ingewilligd wordt, want ik zie echt niet wat ik nou fout doe, onderaan iedere post "Greetingz," is dat nou zo veel gevraagd.
Denk niet dat ik jullie een poets probeer te bakken, want ik wil gewoon Greetingz, onder mijn post kunnen zetten.