Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• matthew443
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 19-09 13:49
Goede (momenteel) middag,

Om mijn droom set-up te realiseren, ben ik opzoek naar een nieuwe monitor.
Momenteel bezig ik de dell u2414h, echter is dit niet meer voldoende voor mijn 'droom' set-up.

Ik ben opzoek naar een widescreen monitor (34/38 inch), die ideaal is om te gebruiken in combinatie met mijn Macbook Pro (usb-c). Ook ben ik gewend aan het Retina scherm van de macbook, en zou het erg jammer vinden om kwaliteit in te leveren bij aanschaf van een monitor (wat waarschijnlijk wel gaat gebeuren).

Zelf heb ik al gekeken naar het volgende model: Samsung C34H890WJU

Denken jullie dat dit een goede aankoop zou zijn om mijn wensen te vervullen, of hebben jullie nog goede alternatieven? Ik hoor het maar al te graag!

Bedankt voor de hulp.

Groetjes,

MaxedMatthew

Alle reacties

• Milmoor
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 16:59

Milmoor

Footsteps and pictures.

Tja, wat ideaal is is heel persoonlijk. Ik heb een 4k 40" monitor waar ik erg blij mee ben.

Milmoor wijzigde deze reactie 22-12-2018 22:46 (52%)

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 27-07 14:48

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Als je je retina zo fijn vindt, gaat elke monitor tegenvallen, gok ik. Je zal dus je scaling van je Macbook en de resulterende dpi moeten benaderen op een nieuwe monitor.

Een snelle zoektocht laat zien dat een Macbook rond de 220dpi heeft en de monitor die je nu uitzoekt zit op 110dpi.

Xbox Live: OctagonQontrol

• Jaaap
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online
Alleen de pricewatch: LG 34WK95U Zilver, Zwart heeft Thunderbolt 3 en 5120x2160 en 34".

Ben ik nou zo dom of zijn jullie nou zo slim?

• John
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 16:42

John

Appeltjes

Ik gebruik zelf dit 34 inch 4K IPS scherm sinds een week of twee. Scherp scherm met mooie kleuren:

pricewatch: BenQ PD3200U Grijs, Zwart

🚀

• matthew443
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 19-09 13:49
Ben uiteindelijk uitgekomen bij de LG 34UC99-W,

bedankt voor de reacties!
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Autosport

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True