Toon posts:

[T.NET] Categoriën in pricewatch + vraag/aanbod?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het niet makkelijk voor de gebruikers van deze opties @ Tweakers.net als produkten niet alleen op soort, maar ook op type gesorteerd zouden worden :?

Hiermee bedoel ik bijvoorbeeld dat monitoren niet allemaal bij elkaar komen te staan, maar eerst nog op grootte gesorteerd worden, 14", 15", 17", 19", enz.
En bijvoorbeeld de videokaarten op type, dus de Radeons bij elkaar, de Geforce2 MX-soorten bij elkaar, de Geforce2 ultra's bij elkaar....

Dat lijkt me verrekte handig om een vergelijking te maken tussen produkten van ongeveer hetzelfde type, maar verschillende merken, niet :?

Verwijderd

Wel lastig om de DB te laten weten wat bij elkaar hoort dan....

Op zich is het idee niet slecht vind ik.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 22 juli 2001 13:06 schreef Mark Timmer het volgende:
Wel lastig om de DB te laten weten wat bij elkaar hoort dan....

Op zich is het idee niet slecht vind ik.
Nou.. sja, iemand moet wat 'r nu al staat ordenen idd. Maar voor nieuwe toevigingen lijkt het me niet zo ingewikkeld.
Als er een product wordt toegevoegd dat er al een keer instaat zal het automatisch naar de juiste categorie gezet worden. Wil iemand een nieuw produkt toevoegen, moet ie gewoon ff de juiste categorie, of nieuwe categorie kiezen ;)

ps. ik denk als je hier en/of op Tweakers.net een soort vacature zet voor het indelen van de produkten in de categoriën dat er zo een iemand is die dat vrijwillig 'even' wil doen :P

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 01:17
Hmm maar is het aanbod groot genoeg om categoriën lekker te vullen ? Ik kan me dat bij een aantal product soorten, zoals monitoren en CPU's el voorstellen, maar bv videoplankjes daar zou ieder (sub) type z'n eigen hoofdstukje krijgen, en ik denk dat dan het eind zoek is. Misschien wat grotere categoriën zoals 2mb/4mb/8mb/12/mb/32mb kaarten oid.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 22 juli 2001 19:05 schreef zeef het volgende:
Hmm maar is het aanbod groot genoeg om categoriën lekker te vullen ? Ik kan me dat bij een aantal product soorten, zoals monitoren en CPU's el voorstellen, maar bv videoplankjes daar zou ieder (sub) type z'n eigen hoofdstukje krijgen, en ik denk dat dan het eind zoek is. Misschien wat grotere categoriën zoals 2mb/4mb/8mb/12/mb/32mb kaarten oid.
Nou... dat kun je misschien doen voor minder populaire produkten, maar voor bv. de Geforce-chipset-kaarten zijn er per chipset wel meerdere merken te vinden.....

Maar idd.. een opsplitsing in het begin met bv. Radeon, Geforce, Overigen kaarten zou mooi zijn ;)