Ik zoek een?
Upgrade voor mijn huidige Intel setup waarvan een geheugenbank niet meer functioneert.
Wat is je budget?
Ongeveer 350 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil graag overstappen op AMD, de hele Ryzen serie ziet er goed uit en is nog goedkoper dan Intel ook op dit moment.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn desktop gebruik ik voornamelijk voor wat ontwikkelwerk en om wat zaken te testen in VM's zoals nieuwe Linux distro's en websites. GPU is een Club 3D Radeon R9 280X, Voeding is Be Quiet.
Qua budget kom ik op onderstaand lijstje uit maar kom er niet zo goed achter of dit goed met elkaar gaat werken. Iemand ervaring met deze combinatie?
Upgrade voor mijn huidige Intel setup waarvan een geheugenbank niet meer functioneert.
Wat is je budget?
Ongeveer 350 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil graag overstappen op AMD, de hele Ryzen serie ziet er goed uit en is nog goedkoper dan Intel ook op dit moment.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn desktop gebruik ik voornamelijk voor wat ontwikkelwerk en om wat zaken te testen in VM's zoals nieuwe Linux distro's en websites. GPU is een Club 3D Radeon R9 280X, Voeding is Be Quiet.
Qua budget kom ik op onderstaand lijstje uit maar kom er niet zo goed achter of dit goed met elkaar gaat werken. Iemand ervaring met deze combinatie?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 163,- | € 163,- |
| 1 | ASRock B450M-HDV | € 63,95 | € 63,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX429C17FB/16 | € 136,48 | € 136,48 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 363,43 | |