Radio/muziekdevice voor kinderen van 4

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-08 12:01
Mijn dochter wordt binnenkort 4 en wil heel graag iets waar muziek uitkomt op haar kamer. Hier in huis staan op twee plaatsen Amazon Alexa speakers en ze redt zich daar aardig mee maar omdat het Engels is, soms toch lastig (bewuste keuze vanwege homewizard koppeling). Ik ben nu op zoek naar iets waar ze de komende tijd zich mee redt. Wat zouden jullie aanbevelen. Gewoon een old school radio/cd speler? iets met een line-in zodat daar straks ook spotify op afgespeeld kan worden?

Ben beniewd naar jullie ideeen!

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blissard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:38
Een leuke xylofoon, muziekdoosje of trommel niet iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12-10 09:37
Hhmm..
Iets waar muziek uit komt.
HHmm.
Effe denken, hoor.
HHmm..
Nee sorry, ik kan echt niks verzinnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:06

Mikayu

.srt

De gemiddelde digitiener of digiteener (generatie na millennial) wordt standaard geboren met een smartphone en die beschikken doorgaans over bluetooth, dus ik zou zeggen neem een bluetooth speaker. Deze kan je pairen met een phone, tablet, laptop en noem maar op. Meestal hebben ze ook een line-in dus je kan echt alle kanten op.

Overigens is Engels niet zo heel lastig voor de kleine :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobB_W
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-10 11:57
Wij hebben onze kinderen (6 en 4) gewoon goedkope radio/cd spelertjes gegeven. Een daarvan heeft ook een ingang voor een USB stick. Maar ze gaan helemaal voor de magie van het plaatsen van een CD.

Bevalt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pporrio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:41
RobB_W schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 08:26:
Wij hebben onze kinderen (6 en 4) gewoon goedkope radio/cd spelertjes gegeven. Een daarvan heeft ook een ingang voor een USB stick. Maar ze gaan helemaal voor de magie van het plaatsen van een CD.

Bevalt prima
Inderdaad, mijn dochter vindt het helemaal geweldig om een K3 cd'tje uit haar 'cd collectie' op te zetten.
Hebben gewoon een goedkoop roze minisetje gekocht op koningsdag.

Mijn platencollectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorgenv
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-04 14:10
Mijn oudste (8.) heeft een set van de kringloop op zijn slaapkamer, receiver, cdspeler en casettedeck. Hij gebruikt het vooral voor luister cds en casettes voor het slapengaan. Later kan er eventueel een chromecast audio op voor als hij muziek wil streamen. Ik heb dit zo gedaan omdat het goedkoop is en het wel een goede kwaliteit heeft. Zeker ten opzichte van die all in one radiotjes die op kinderen gericht zijn of een bluetooth speaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-08 12:01
Onze oudste heeft inderdaad ook zo'n radio met cd speler. Denk dat het dat maar gaay worden.

http://specs.tweak.to/6635

Pagina: 1