Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:24
Goedendag tweakers

Ik heb vandaag voor het eerst concert tickets gekocht. Er komt een artiest waar ik enorm graag heen wil. Om mijn kansen te vergroten heeft mijn partner mij meegeholpen. Met als resultaat 2x2 zit plaatsen op twee verschillende locaties.

Omdat wij beide nooit in ziggodome Zijn geweest weten wij dus niet welke plekken wij moeten behouden.

Ik hoop dat hier mensen zitten die mij kunnen helpen hierbij. Ik heb al op de kaart gekeken maar ik kan het niet inbeelden hoe het werkelijk zal zijn

Het bedreft de volgende locaties:
Vak c rij 19
En ring 1 rij 103 vak 8

Wij willen natuurlijk goed zicht en geluid hebben. Die wie kan ons adviseren?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:44

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

http://www.mapaplan.com/s...grond-high-resolution.htm

Maak je keuze :)
In vak C zit je vlak voor het podium, in 103 zit je op de ring, hoger, dus wel beter overzicht, maar wel met een scheve nek ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Microkid op 14-12-2018 16:51 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvestris
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 15-09 01:38
Vak B is het beste vak als je dichtbij wilt zitten (rij 1 tm 10). Dit vak is midden voor het podium. Hoef je de artiest niet per se in de ogen te willen kunnen kijken, dan zit je het beste in de ring. Vakken C en A zijn de zijvakken, prima plekken, maar ik vind het persoonlijk de prijs die je ervoor betaalt (dezelfde prijs als vak B ) te hoog voor wat je krijgt, dan zit ik liever in de ring.

Maar een concert is altijd een belevenis als het je favoriete muziek is, dus ook met ‘mindere’ plekken zal het een geslaagde avond worden.

[ Voor 0% gewijzigd door Silvestris op 14-12-2018 16:43 . Reden: B ) werd omgezet in smiley B) ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Jboy1991 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 14:29:
Goedendag tweakers

Ik heb vandaag voor het eerst concert tickets gekocht. Er komt een artiest waar ik enorm graag heen wil. Om mijn kansen te vergroten heeft mijn partner mij meegeholpen. Met als resultaat 2x2 zit plaatsen op twee verschillende locaties.

Omdat wij beide nooit in ziggodome Zijn geweest weten wij dus niet welke plekken wij moeten behouden.

Ik hoop dat hier mensen zitten die mij kunnen helpen hierbij. Ik heb al op de kaart gekeken maar ik kan het niet inbeelden hoe het werkelijk zal zijn

Het bedreft de volgende locaties:
Vak c rij 19
En ring 1 rij 103 vak 8

Wij willen natuurlijk goed zicht en geluid hebben. Die wie kan ons adviseren?
Je wil de plekken op het veld houden. De ring is "meh" wat mij betreft.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
Omdat ik ee nooit geweest ben weet ik dus niet wat mij te wachten staat. Vandaar de topic Haha

Het zijn trouwens allemaal zit plaatsen. Weet niet of dit iets veranderd

Ik wil zelf gewoon van het concert genieten en dus alles kunnen zien. Ik hoef de artiest niet aan te raken bijv xd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:17
Voor mij is het eigenlijk een no-brainer. Ik koop altijd staanplaatsen om meerdere redenen. Je bent ten eerste vrij waar je gaat staan. Wil je even achterin staan waar het vaak rustiger is, dan kan dat. Wil je vooraan staan en met de hele crowd meegaan, dan kan dat ook. Daarnaast kan je je ''vrijer'' bewegen als je van dansen etc houdt. Dan heb je geen last van een stoeltje waar je tegen aan staat te springen. Ik was pas geleden nog in de Ziggo dome.

Betreft jouw geval. Ik zou kiezen voor vak C, omdat je hierbij toch de desbetreffende artiest beter kan zien. In rij 103 zit je er toch al een stukje verder vandaan, maar zie je wel de rest van het publiek beter. Dit is altijd leuk om te zien hoe iedereen meegenieten van een optreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvestris
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 15-09 01:38
Jboy1991 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 16:54:
Omdat ik ee nooit geweest ben weet ik dus niet wat mij te wachten staat. Vandaar de topic Haha

Het zijn trouwens allemaal zit plaatsen. Weet niet of dit iets veranderd

Ik wil zelf gewoon van het concert genieten en dus alles kunnen zien. Ik hoef de artiest niet aan te raken bijv xd
In vak C met stoelen tussen nr. 55 en 65 zit je wel recht voor (de linkerkant van) het podium en hoef je niet naar opzij te kijken, in vak 103 (en overige stoelen vak C) wel, maar in vak 103 heb je wel het meeste overzicht. Vaak zijn de zaalvakken weer wat levendiger qua publiek en heb je meer het gevoel dat je daar bent waar ‘het gebeurt’.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
Silvestris schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 17:10:
[...]

In vak C met stoelen tussen nr. 55 en 65 zit je wel recht voor (de linkerkant van) het podium en hoef je niet naar opzij te kijken, in vak 103 (en overige stoelen vak C) wel, maar in vak 103 heb je wel het meeste overzicht. Vaak zijn de zaalvakken weer wat levendiger qua publiek en heb je meer het gevoel dat je daar bent waar ‘het gebeurt’.
Vak c stoel 63 en 64 hebben we.
Dus dan moet dat wel goede stoelen zijn hopelijk
Pagina: 1