You can't have everything. Where would you put it?
Weet dat je heel snel voor iets anders moet gaan kijken, tenzij je voor 16 mb versie gaat en nooit boven de 800 bij 600 gaat en liefst ook niet 32 bit. Die 64 bits bus, da's eeeeeeeuwig zonde, als je dat in je computer schroeft. TNT2 is zo belachelijk goedkoop en draait retesnel, al dat Geforce gebeuren is schitterend, maar veel te veel voor alleen een simpel potje UT draaien, dat kan met een voodoo2 nog als een tiet.
't is een "verminkte" versie van de gewone TNT, 64 ipv 128 bits... Ik heb em zelf ook, prestaties met de gewone tnt2 schelen 5 tot 10 % (hij presteert minder tov de gewone naarmate de resolutie hoger wordt.
Ga liever voor een "echte" tnt2.
Je kan gewoon de detonator drivers van Nvidea gebruiken, geen probleem. Op een K7M moet ie werken...
[edited]
Oh, iemand anders was me voor... 800X600??? Ik draai hier euro2000, toca enzo in 1280@1024... geen schokken.
Ga liever voor een "echte" tnt2.
Je kan gewoon de detonator drivers van Nvidea gebruiken, geen probleem. Op een K7M moet ie werken...
[edited]
Oh, iemand anders was me voor... 800X600??? Ik draai hier euro2000, toca enzo in 1280@1024... geen schokken.
Vergeten te melden, ga dus liever voor een "complete" TNT2 met 128 bit bus, laat de M64 aub links liggen, het prijsverschil is het echt niet waard
Het prijsverschil is 50%, het performance verschil is 5-10%. Hij is voor m'n oma (70) dus niet voor een die-hard gamer. Af en toe een potje UT op 800X600 in 32bits (16 als het moet) is dan toch prima te halen? Het enige dat ik wilde weten is of ie een beetje stabiel is, want de SpeedStar A90 die er nu in zit krijg ik NIET werkend. Erg frustrerend, vandaar dat ik een goede wil, die gewoon werkt. Het 2D gedeelte zal wel prima in orde zijn, neem ik aan!
volgens 'de benchmarks' op de diverse harware sites (sorry, heb geen links, zoek zelf maar
) presteert hij tot 800*600*16 bijna gelijk aan een gewone TNT2, daarna slechter...
Zolang je een TNT2 niet in een Alladin V mobo gooit, kan er weinig mis gaan.
Verwijderd
Speelt je oma van 70 UT?? WOW!Hij is voor m'n oma (70) ..... Af en toe een potje UT op 800X600 in 32bits
Nou, eigenlijk niet, dat zei ik ook: Leuk voor de kleinkinderen, he? Maar toen wilde ze eigenlijk ook wel eens een spelletje doen. Ach ik vind het goed, moet ik em alleen wel elke keer terugzetten naar novice, gamespeed 90% 
Thanx voor de meningen, de leverancier zei dat er nogal wat problemen waren met die kaart, maar dat zal dus wel meevallen. Ik krijg em als het goed is vandaag binnen, ik laat wel even weten wat het ding doet. Het zal in ieder geval beter zijn dan een Savage4+ chippie :)!
Thanx voor de meningen, de leverancier zei dat er nogal wat problemen waren met die kaart, maar dat zal dus wel meevallen. Ik krijg em als het goed is vandaag binnen, ik laat wel even weten wat het ding doet. Het zal in ieder geval beter zijn dan een Savage4+ chippie :)!
Doe er gewoon een voodoo3 2k in want dat is net zo duur (mischien zelfs goedkoper) en is veel sneller in UT (door glide)
Verwijderd
Een TNT2-M64 is in 32 bits echt niet snel (10% verschil ? hmm, toch niet in 32 bits denk ik) dus een V3 met "22 bits" kleur is niet gek voor UT.
Verwijderd
ik heb een tnt2m64 en een athlon 750 op een Abit KA7 mobo met de laatste drivers bios updatezs en zo en ik haal er maar 5fps mee!!!
heb mijn voodoo 2 er weer ingestoken en he nu 60fps
die suckt dus
koop beter een voodoo 5 of een voodoo 3000 of zo
heb mijn voodoo 2 er weer ingestoken en he nu 60fps
die suckt dus
koop beter een voodoo 5 of een voodoo 3000 of zo
Verwijderd
TB, "Glide" games vinden nu eenmaal een Voodoo prettig...
Lasher, 5 fps ?! software mode zeker ? (hoewel, zelfs dat is sneller..)
Lasher, 5 fps ?! software mode zeker ? (hoewel, zelfs dat is sneller..)
Lasher zal wel een driver probleempje hebben. Heb ik ook. Zodra er een beetje 3D aan te pas moet komen HANGT mijn computer. Zie "TNT2 M64 PROBLEMEN!!!" thread voor meer uitleg, en misschien kun je wel helpen. ZOU FIJN ZIJN 
Ik wordt behoorlijk gek hiervan!
Ik wordt behoorlijk gek hiervan!
JanKees> Ja, voor glidegames is ie ok, maar voor de rest...
Verwijderd
TNT2 M64 hier prima draaiend op een Alladin V hoor, met de nieuwste driver voor de AGPset van acerlabs.com No sweat....nieuwste detonators erop........als een zonnetje...alleen OpenGL in Lightwave 3D mag wel wat rapper....zal wel een DLL zijn...die knalt er vaak uit...NVOPENGL.DLL ofzo....
hmm ik heb een tnt2 m64 met een p III 500 en hij SUCKT want benchmarc heeft een cel 366@550 met een ECHTE tnt2 en die is een heeel stuk sneller dan die van mij terwijl ik een p III heb en hij een cel die overgeclockt is
bij deze: koop een echte tnt2 want dat extra dat je ervoor moet geven is het zeker waard
bij deze: koop een echte tnt2 want dat extra dat je ervoor moet geven is het zeker waard
Wat die benchmarks aangeven is soms ook geen zuivere koffie. Wat je moet doen als je wilt vergelijken is: Zelfde systeem, zelfde driver, zelfde programma e.d. en dan vergelijken.
uhm..weet iemand een goed merk 'echte' tnt2?
Heb zelf de Creative Labs 3dblaster TNT2ultra gamer (pff das eruit
..
En die werkt helemaal perfect..wordt wel goed warm, maar das normaal voor deze types..
gamer is trouwens het zelfde als de tnt2 ultra normaal van creative alleen dan heeft ie WEL agp4x ondersteuning en GEEN tv out..
En die werkt helemaal perfect..wordt wel goed warm, maar das normaal voor deze types..
gamer is trouwens het zelfde als de tnt2 ultra normaal van creative alleen dan heeft ie WEL agp4x ondersteuning en GEEN tv out..
zeg fenkpie! als jij geen coppermine heb! dan is die cely366@550 sneller dan jouw 500 in games! mits die geen sse gebruiken. Dus natuurlijk is die sneller! En als je het niet geloof ga maar wat benchmarks bekijken.
Maar dit geld alleen als je geen coppermine heb! En zo'n m64 is inderdaad wat traag, maar het werkt goed op 800x600
Maar dit geld alleen als je geen coppermine heb! En zo'n m64 is inderdaad wat traag, maar het werkt goed op 800x600
tv out...who needs it?
is alleen leuk als je psx gaat emuleren =)
is alleen leuk als je psx gaat emuleren =)
Pagina: 1