Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zakelijke laptop: kantoortaken en bewerking foto's

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• SchumiFAST
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10:40
Een zakelijke laptop voor een vastgoedmakelaar.
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop wordt gebruikt voor enerzijds meestal lichte taken zoals wijzigingen aan website, mailtjes antwoorden etc. en anderzijds soms zwaardere taken zoals bewerken/ opsmukken van foto's en aanmaken van brochures/ flyers.

Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken?
  • Microsoft Office
  • Photoshop
  • Lightroom
  • Illustrator
Wil je gamen?
Geen gaming

Video's of foto's bewerken?
Bewerken van foto's. Het bewerken van foto's zal normaliter gebeuren op kantoor met een extern scherm.

Wat is je budget?
maximaal €2000 excl. btw

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop wordt steeds meegenomen naar klanten. Enerzijds om bepaalde zaken te tonen en anderzijds om tijdens het wachten (klanten komen te laat of dagen niet op) toch nog productief bezig te zijn. De accu moet vlot een dag meegaan.

Om de laptop handzaam te houden een 14" model.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen voorkeur

Na het lezen van de laptop buy guide van december 2018 vond ik de Asus Zenbook UX430 wel geschikt.

Alvast bedankt voor het meedenken _/-\o_

Alle reacties

• Kees Klaassen
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:09
Al naar de volgende laptops gekeken? Zit ongeveer in het zelfde schuitje als jij zit momenteel m.b.t. kiezen:
pricewatch: Dell XPS 15 9570 CNX97005
pricewatch: Lenovo ThinkPad X1 Extreme 20MF000TMH

• jorgen83
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:45
Matebook X Pro?

• Oysterhoys
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-12-2024

A friend is one who knows us, but loves us anyway.

• SchumiFAST
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10:40
Bedankt voor de tips. De laptops zijn wel zeer goed voorzien. Ik vraag me wel af of dat allemaal nodig is.

De schermen zijn 4k, maar heb je daar wat aan op een laptop? Vraagt dit niet meer rekenkracht en dus minder accuduur? Sowieso wordt er thuis al op een groot extern scherm gewerkt.

Is het echt nodig om een i7 erin te steken? Dat is enkel nuttig bij zware foto- en videobewerking als ik me goed heb ingelezen?

Heeft een sterke grafische kaart echt veel nut? De laptop zal nooit games draaien, is puur zakelijk.

• Bram.K
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 08:11
Beste,
Het is ook mogelijk om via de Dell site zelf de xps15 te bestellen met i5 8gb 256gb en een full HD scherm.
Deze is rond de 1300 geprijsd (met een actie meestal) wel het uiterlijk maar niet alle upgrades.
https://www.dell.com/nl-n...p/cnx97001/configurations
Pagina: 1