Toon posts:

Macro Excel

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik ben bezig met het maken van een macro, waarbij bepaalde gegevens gekopieerd worden en geplakt in een ander tabel in een ander Excel bestand. Nu lukt dit allemaal, echter overschrijdt de macro elke keer de data die vorige keer is geplakt. Is het dus mogelijk binnen de macro om een soort datadump te maken waarbij, data niet wordt overschreden?

Tevens werk ik niet met een vast aantal, anders had ik in de macro bijvoorbeeld x aantal kolommen invoegen kunnen doen. Tot slot houdt de macro wel rekening mee met aanpassingen in de eerste tabel, wanneer er een rij wordt toegevoegd bijvoorbeeld.

Met vriendelijke groet,

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Je hebt op je afgelopen vijf topics weinig of geen reacties gehad en dat verbaast me niet erg. In dit geval valt er ook weinig meer over te zeggen dan 'ja dat kan', maar voor de rest geef je zo weinig informatie dat we je niet kunnen helpen of met je mee kunnen denken.

Ik stel voor dat je dit deel van de FAQ Het algemeen beleid #topicplaatsen goed doorleest en dan een nieuw topic aanmaakt. Dit topic is niet levensvatbaar en gaat daarom op slot.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.