Hallo,
Het opnieuw installeren van Windows 10 Pro heeft dit issue niet verholpen.
Iedere keer krijg ik de volgende melding als ik Ableton 10 (en 9, en meerdere malen opnieuw geïnstalleerd en verwijderd (zelfs OS)):

Ik zit nu al een MAAND te googelen, en heb de volgende dingen al geprobeerd:
- DirectX End User Runtime geïnstalleerd, heb inmiddels DirectX 12
- Visual C++ geïnstalleerd
- Nieuwste drivers van heel OS en hardware geïnstalleerd
- DLL bestanden naar System32 en naar SysWOW64 gekopieerd (ook één bestand dat niet lukte met administratormachtigingen, ook niet in veilige modus, genaamd msvcr100_clr0400.dll en heb het toch nog voor elkaar gekregen)
- Ook werken al m'n drivers, geen uitroeptekens in apparaatbeheer in ieder geval.
Hulp is heel erg welkom, ik weet namelijk ECHT niet wat ik moet doen. Zelfs een reinstall werkte niet.
Het opnieuw installeren van Windows 10 Pro heeft dit issue niet verholpen.
Iedere keer krijg ik de volgende melding als ik Ableton 10 (en 9, en meerdere malen opnieuw geïnstalleerd en verwijderd (zelfs OS)):

Ik zit nu al een MAAND te googelen, en heb de volgende dingen al geprobeerd:
- DirectX End User Runtime geïnstalleerd, heb inmiddels DirectX 12
- Visual C++ geïnstalleerd
- Nieuwste drivers van heel OS en hardware geïnstalleerd
- DLL bestanden naar System32 en naar SysWOW64 gekopieerd (ook één bestand dat niet lukte met administratormachtigingen, ook niet in veilige modus, genaamd msvcr100_clr0400.dll en heb het toch nog voor elkaar gekregen)
- Ook werken al m'n drivers, geen uitroeptekens in apparaatbeheer in ieder geval.
Hulp is heel erg welkom, ik weet namelijk ECHT niet wat ik moet doen. Zelfs een reinstall werkte niet.