Ik wil binnenkort een smartwatch gaan aanschaffen. Nu is het zo dat inline skaten mijn favoriete sport is. Het zou dus mooi meegenomen zijn een smartwatch te hebben die dit ook ondersteunt. Ik lees alleen bij geen enkele smartwatch of deze mogelijkheid er wel of niet is. Lijkt erop dat men het altijd over hardlopen heeft. Maar er zijn zoveel meer interessante sporten
Ik hoop dat een eigenaar van een smartwatch mij kan vertellen of zijn smartwatch ook een inline skate activiteit heeft.
Vraag
Alle reacties
Wat wil je er überhaupt mee gaan doen? Want als je je route wil nakijken en het aantal kilometers is dat toch gelijk aan hardlopen, fietsen en welke andere sport dan ook?
Voor de route en aantal kilometers is dat voldoende inderdaad. Wil je echter ook correcte inzage in het aantal verbrande calorieën en weten aan hoeveel stappen de activiteit gelijk staat, heb je toch echt een speciale "inline skate" activiteit nodig die hier op is afgestemd. Dat is dus precies waar ik nu tegenaan loop doordat ik de hardloopstand gebruik in een app.
[ Voor 14% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 13-12-2018 22:47 ]
In hoeverre een typische smartwatch deze mogelijkheid heeft, zou ik niet weten. Maar met een Garmin sporthorloge is die mogelijk er wel. Deze zijn in meer of mindere maten smart, maar nog altijd niet zo smart als een iWatch bijvoorbeeld.
Probleem met Garmin is dat die horloges er vaak oerlelijk uitzien. Ik hoop eigenlijk op een horloge van een maker zoals Fossil,Fitbit,Misfit,Samsung of een andere maker met gevoel voor design.