Toon posts:

Welk N64 spel kopen bij een nieuwe N64?

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij ff helpen met het uitkiezen van een N64 spel?
Ik wil een 2de hands spel kopen bij http://www.nedgame.nl

Ik wil een spel dat je ook met een groepje kan spelen.

PCG

Verwijderd

Nu nog een n64???
ik zou het echt niet doen...

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

GoldenEye
Zelda: Ocarina of Time

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Topicstarter
Het is meer voor de grap, omdat hij daar best goedkoop is... En met een paar vrienden ff spelletjes spelen

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Mario Kart natuurlijk!

Verwijderd

Mario Kart is het beste op een echte 16-bit SNES :)

Verwijderd

Je moet dan zekers ff perfect dark mariokart en marioparty 1&2 halen!!!!
(die games had ik ook) maarruh volgend jaar komt de gamecube uit dus ik zou geen n64 meer halen.

• BdR
  • Laatst online: 03-09-2025

BdR

TV is gooder then books

1 woord: GoldenEye! :9~ :9~ :9~
Afbeeldingslocatie: http://www.nintendoweb.com/media/goldeneye/ge10b.jpg

is echt een heel cool spel en heeft ook nog een multiplayer optie. Is een soort Doom of Quake waarbij scherm in vieren wordt gesplits

MarioKart64 is natuurlijk beter dan SNES versie |:( kan je met zn vieren doen en banen zijn interessanter (niet helemaal plat zoals bij SNES versie, die verder ook best nog leuk is verder..)

N64 games voor 4 spelers zijn verder o.a. Mario Tennis, Mario Party (1 en 2), erh.. oh ja Turok Ragewars is ook wel tof

mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Koop een tweedehandsje van een partikulier man! Dingen zijn haast voor niks te krijgen en dan zoek je er meteen 1 uit met 4 controllers en een sloot spellen, kan je gelijk aanvallen :)

Leuke 4 speler spellen vroeg je:

Super Smash Bros
Goldeneye
Mario Kart 64
Perfect Dark
Mario Party 1/2/3
Turok: Rage Wars
Excitebike 64
Worms Armageddon
MarioKart64 is natuurlijk beter dan SNES versie kan je met zn vieren doen en banen zijn interessanter (niet helemaal plat zoals bij SNES versie, die verder ook best nog leuk is verder..)
Smaken verschillen maar 99.9% vd mensen zal je vertellen dat SMK toch echt beter was dan MK64 :) Net als ik ;) Battle mode zuigt zo hard bij MK64 :(

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Ecco
  • Laatst online: 27-01 00:46
Zelda Ocarina of Time
Zelda Majora's Mask

De rest is op de N64 niet de moeite waard :)

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

voor meerdere personen zijn er maar 2 leuk:

mario kart & goldeneye (die laatste is ook single player goed :) )

http://psnprofiles.com/AfthyX

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Ja op de N64 speel ik ook nog regelmatig bij m'n maat.
De dag bestaat vaak uit:
Perfect Dark/Goldeneye (we pakken vaak een plank voor de tv zodat je niet op elkaar schermpje kan kijken >:))

Verder doen we nog wel eens Mario Tennis, Excitebike.

Die worstelspelletjes zijn ook heel erg aan te raden :) (bv WWF Wrestlemania)

En ook heel tof is Fzero-X, dat is echt SUPERspeed!

www.nintendocasemods.com

• CyberTijn
  • Laatst online: 05-02 13:23
ipv van GoldenEye gewoon Perfect Dark nemen, dat heb net effe een wat betere multiplayer als GoldenEye

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Vinnik niet zo'n goede move om nu nog een N64 te kopen, en dan druk ik me beschaafd uit.

Beter voor een PSOne gaan, veel meer coole spellen op, die ook nog op CD staan. Niet dat ik met dat laatste iets bedoel hoor ;)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

Ik heb nog wat moeit moeten doen om eraan te komen, maar WCW vs NWO Revenge is samen met GoldenEye/Perfect Dark/ISS toch wel 1 van de vetste spellen voor de N64.

Heb het nu al een paar maanden en het verveelt nog steeds niet, met z'n 4en multiplayer blijft gewoon gaaf :)

Verwijderd

Perfect Dark !!!!!!!!!!

• Bigs
  • Niet online
Op zondag 22 juli 2001 16:49 schreef s_roubos het volgende:
Vinnik niet zo'n goede move om nu nog een N64 te kopen, en dan druk ik me beschaafd uit.

Beter voor een PSOne gaan, veel meer coole spellen op, die ook nog op CD staan. Niet dat ik met dat laatste iets bedoel hoor ;)
Die PSOne is gewoon een Playstation 1.. dan kun je toch net zo goed een N64 kopen? (of eigenlijk beter.. ben niet echt kapot van de PS1)

Verwijderd

Maar het meest logische zou natuurlijk de PSone zijn, toffe spelletjes. En je kunt die spelletjes huren en dat is leuk om, inderdaad omdat ze op Cd Staan. ( Neemt minder ruimte in beslag)

Verwijderd

GOLDENEYE!!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Hij wil met wat maten samen spelen, dan koop je toch geen PSX? N64 is echt king wat dat betreft.

f.k.a D³

Verwijderd

Nintendo roeleert zowiezo toch wel B-)
En met de gamecube op komst neemt nintendo de nummer 1 marktpositie weer in!!!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Op maandag 23 juli 2001 20:08 schreef Dark_Neve het volgende:
Nintendo roeleert zowiezo toch wel B-)
En met de gamecube op komst neemt nintendo de nummer 1 marktpositie weer in!!!
Ja. Nintendo rulet zwaar.
Nintendo is de afgelopen jaren eigenlijk nooit tweede geworden.
Dit leek alleen maar zo omdat iedereen een psx had.
Maar als je eens wist hoeveel the big N met al die pokémon heeft verkocht, dat wil je niet weten.
Verder is nintendo ook de enige die nog een echte console maakt.
Die ps2 is net een pc man, hdd, lcd-scherm, muis, keyboard.
Let op mijn woorden iedereen :) : Nintendo will strike back!

*edit
WE moeten natuurlijk wel on-topic blijven :)

Ik zou gaan voor één van de mario party games, mario kart, of goldeneye/perfect dark.
heb ik iig veel plezier aan (gehad)

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• Bigs
  • Niet online
Mario Party is idd ook leuk. Het lijkt heel saai en kinderachtig, maar toevallig gisteren nog ff gespeeld en als je het met z'n 4en doet is het echt wel lache :)

• BdR

BdR

TV is gooder then books

Op maandag 23 juli 2001 19:32 schreef D³ het volgende:
Hij wil met wat maten samen spelen, dan koop je toch geen PSX? N64 is echt king wat dat betreft.
idd een goeie: waarom zijn er zo weinig multiplayer (meer dan 2 player) games voor de PSX?

offtopic:
wat ik wel voordeel van PSX vind is die light gun + coole games ervoor.. als de prijzen wat gedaalt zijn koop ik denk ik toch maar zo'n PS2+guncon+GunBullet+TimeCrisis :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit nog steeds te denken welk spel erbij en ik wilde hem morgen (woensdag) bestellen, zodat die donderdag thuis is. Ik wilde graag Mario Kart 64 erbij nemen, maar die moet je reserveren (duurt 1-4 weken :( ). Nu moeten jullie ook ff naar de lijst met games kijken: http://www.nedgame.nl
Ik denk dat het dan maar Goldeneye wordt, maar Mario Tennis lijkt me ook weer leuk, dus zo kom ik nog nie verder...

Voor Perfect Dark moet je de expension pack hebben en die koop ik niet gelijk bij mijn N64...

Mario Tennis is weer niet 2de hands daar te koop (reserveren)...

Alleen Goldeneye blijft dan eigenlijk over...

Willen jullie ook ff naar die lijst kijken?

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Dan zou ik voor goldeneye gaan, singleplayer is al goed en multiplayer helemaal :9

EDIT: Ik zie F-Zero er ook bij staan voor 30 piek, ook een aanrader hoor! Klote graphics maar wel sneeeeel :)

f.k.a D³

Verwijderd

Goldeneye!
dat is ECHT vet vooral met licence to kill!!!

verder zijn de marioparty's ok leuk.

Verwijderd

Op zondag 22 juli 2001 16:49 schreef s_roubos het volgende:

Een NOG beter optie is:

Koop een Dreamcast! Kost je 300 piek en dan heb je games die niet onder doen voor de huidige PS2 games. En daar zijn ook heel veel coole spellen voor die op CD staan.
En met dat laatste bedoel ik verder ook niks ;)

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-02 13:40
Op dinsdag 24 juli 2001 17:35 schreef TheMarco het volgende:

[..]

Een NOG beter optie is:

Koop een Dreamcast! Kost je 300 piek en dan heb je games die niet onder doen voor de huidige PS2 games. En daar zijn ook heel veel coole spellen voor die op CD staan.
En met dat laatste bedoel ik verder ook niks ;)
I AGREE :7

" Play the violent strings of my symphony "

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 18:06 schreef Symphony-X het volgende:

[..]

I AGREE :7
Rulez he? ;)

Ik ga er donderdag ook een kopen. Dit weekend een hele dag Crazy Taxi 2 en Soul Calibur zitten spelen bij een vriend van me.

Crazi Taxi II is gewoon WREED verslavend en Soul Calibur is het coolste fighting game dat ik ooit gezien heb.
En vergeet ook niet Sonic Adventure 2!

DC rulez, en helemaal voor 300 piekjes!

Ik skip de PS2 gewoon en tijdens het wachten op de X-Box lekker gamen op de DC!

Verwijderd

goldeneye ruled echt wel zwaar als je een nintendo 64 koopt (wat niet slim is) koop dan goldeneye

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-02 22:13
GoldenEye zeker weten, blijft 1 van de beter spellen, Perfect Dark is toch niet iets minder spannend, alhoewel deze wel meer opties heeft.

Verwijderd

Topicstarter
Net eerst ff Hawaii kleding gekocht voor vakantie, want ik ga as zaterdag. Ik koop hem na de vakantie, kom ik thuis; bestel ik hem en de volgende dag heb ik hem. Nog ff gelijk games bekeken bij E-plaza en V&D etc. Goldeneye wordt echt wel ja, ik had het al weleens gezien bij een vriend. Verder neem ik Mario kart 64, Mario Tennis, F-zero X (30 piekies) en nog wat shit.

Nou mzl, jullie horen nog wel van mij als ik van vakantie ben B-)

• beerns
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:37

beerns

it is I, Leclerc

Blue max is cool......... :)
Ow, gaat dit niet over een C64.
Oeps, verkeerde topic...

;)

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

• FreakR
  • Laatst online: 09:20
Perfect Dark raad ik af...ik vind het schokken :)

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Verwijderd

koop een dreamcast ik heb hem al 1,5 jaar en het is echt een wreed ding zeker als je sonic adventure 2 , soul calibur en MSR hebt (die ik ook o.a heb) :)

• BdR

BdR

TV is gooder then books

Op woensdag 25 juli 2001 16:32 schreef Fr3aKER het volgende:
Perfect Dark raad ik af...ik vind het schokken :)
schokken? qua geweld en bloed? :+

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem besteld en hij is morgen al in huis met het spel Goldeneye. Ik had gevraagd welke kleuren ze hadden bij de 2de hands N64: de originele zwarte en de nieuwe kleuren groen en roze.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem in huis en ben gelijk Goldeneye gaan spelen. De bediening is wel ff wennen maar het is wel een super tof spel.
Nu had ik nog een vraag aan jullie: bestaan er opberg rekjes/hoesjes voor de N64 games. Het wordt zo'n troep met al die games die rondslingeren.

Verwijderd

Koop gewoon een CD64 ofzo.... :P

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 11:15 schreef SilverBolt het volgende:
koop een dreamcast ik heb hem al 1,5 jaar en het is echt een wreed ding zeker als je sonic adventure 2 , soul calibur en MSR hebt (die ik ook o.a heb) :)
Ik heb er gisteren ook een gekocht!

MSR roelz!!!!!! *VROOOOOOOOOOOOOOOM*

Verwijderd

Perfect Dark, Goldeneye, Mario Kart (echt wel beter als de SNES versie, je kunt wel zeggen dat battle versie zuigt maar de SNES heeft niet eens ee nbattle versie), ISS (als je voetbal houdt), wayne gretzky hockey (als je van ijshockey houdt) , NWO revenge errug leuk. Wetrix is ook errug leuk spellke niet zo bekend, heb em voor een tientje gekocht en een hoop lol aan beleefd. Mario Party vind ik zelf niks aan maar bijna iedereen vind het leuk dus dat ligt gewoon aan mij.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit al heel de dag Goldeneye te spelen maar ik kan de in level 5: de bunkers, de goldeneye key nie vinden om te kopieren...

Ik had de N64 2de hands besteld met spel, maar wat zijn die gasten nou bij nedgame vergeten als ik het goed heb: de expension pack eruit te halen, dus die heb ik voor noppes niets >:)

Bij Goldeneye merk je er niets van en ik heb ook al geprobeert hem eruit te halen maar hij zit goed vast

Ik ga snel een 2de controller kopen: in je eentje is er nog niets zoveel aan, welk kleurtje vinden jullie mooi? Ik dacht zelf aan blauw of zwart.

Ik ga naar de Belgische ardennen, dus als er iemand nog een goede zaak weet waar ze games daar verkopen vertel het dan gelijk, ik heb al naar N64 bladen zitten zoeken, maar die waren er niet bij de boekhandel op ons dorp :(

Nou mzl, ik ga weer opzoek naar de Goldeneye key :'(

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op vrijdag 27 juli 2001 16:41 schreef The eagle het volgende:
Ik had de N64 2de hands besteld met spel, maar wat zijn die gasten nou bij nedgame vergeten als ik het goed heb: de expension pack eruit te halen, dus die heb ik voor noppes niets >:)
Dat is waarschijnlijk de Jumper Pak, die zit er standaard bij omdat anders je N64 het niet doet :) Je kunt hem er alleen (fatsoenlijk) uithalen met een soort mini-schoenlepeltje dat je bij de expansionpak krijgt.
Op vrijdag 27 juli 2001 14:57 schreef DutchSithLord het volgende:
Mario Kart (echt wel beter als de SNES versie, je kunt wel zeggen dat battle versie zuigt maar de SNES heeft niet eens ee nbattle versie
Ja hoor, SMK geen battle mode |:( Vraag me wat ik dan die uren en uren met veel plezier heb gespeeld. Het is beter dan trouwens >:)

f.k.a D³

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:51
Goldeneye, lijkt me duidelijk.

Steam

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

zelda!!!!!!
maar goldeneye is ook vet
is er ook een zelda voor pc??

hallo

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:51
Op vrijdag 27 juli 2001 17:14 schreef NaLiN het volgende:
zelda!!!!!!
maar goldeneye is ook vet
is er ook een zelda voor pc??
Emulators :)

BTW, waarom zie ik je nooit meer op strikerz?

Steam

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:17
Ik heb gelijk een ander vraagje

Ik heb een N64 met deze spellen
1 Beetle Adventure Racing!
2 goldneye
3 MarioKart 64
4 Snowboarding
5 THPS
6 DUKE
7 MARIO
8 NASCAR 2000
9 STARFOX
10 ZELDA
11 Banjo-Kazooie
12 Virtual Pool
13 Mario Party 3
14 SMASHSBROS
15 Perfect Dark

Maar welke games zijn nu nog leuk om te kopen .. of heb ik alles nu al een beetje ...

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Lylat Wars aka StarFox64!

Zit gelijk een rumblepack bij 8-)

• TheEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-04-2025

TheEagle

Master (of my own) universe

Er is een spel wat je moet hebben.

En het is dus het beste om dat maar als eerste te kopen. Dat bespaard je tegelijk ook een boel geld omdat je de eerste maanden echt niks anders hoeft.

Mario Kart 64 :9~ B-)

Vanwege een gebrek aan logica slaat dit bericht helemaal nergens op.

• Bigs
  • Niet online
Weet je zeker dat het de expansion pack is? Want er zit daar idd dus altijd een dingetje in :) Die jumper pak heeft een zwarte bovenkant en die expansion pack is rood.

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 14:37 schreef D³ het volgende:
Dan zou ik voor goldeneye gaan, singleplayer is al goed en multiplayer helemaal :9

EDIT: Ik zie F-Zero er ook bij staan voor 30 piek, ook een aanrader hoor! Klote graphics maar wel sneeeeel :)
F-Zero is inderdaad tof. Heb ik ook, en door de snelheid zie je de klote graphics ook niet meer :)

Mario Kart 64 en Mario 64 zijn ook aanraders trouwens.
En Zelda natuurlijk. (Hmmm.. Die moet ik zelf ook nog maar eens kopen..)
Pagina: 1