Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem wordt gebruikt voor gamen op 1080p. Een belangrijk punt is dat ik vaak op mijn tweede scherm nog een browser open heb staan om video's af te spelen. Bij mijn vorige machine liep ik hier tegen een cpu bottleneck aan. Deze wil ik bij de nieuwe voorkomen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoop dat ik maximaal onder de 1500 euro kan blijven. Minder mag altijd. (Excl. Windows)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis en headset. En een aantal HDD's voor storage. (De case wordt nog over getwijfeld.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb de volgende volgende lijst samen gesteld: (Excl case)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb toch een voorkeur voor Intel/Nvidia. Dit vooral omdat ik het idee heb dat AMD systemen meer stroom gebruiken en met mijn gebruik telt dat toch op.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energie zuinig heeft wel de voorkeur. (Met niet te veel prestatie verlies)
Ik zou ook graag willen dat de componenten relatief snel te leveren zijn. Mijn huidig systeem heeft de geest gegeven.
Ga je overklokken?
Maximaal op 1080p. Mag na 3 jaar natuurlijk wel minder dan maximaal maar in het begin wel graag.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb het idee dat ik een redelijk systeem samen heb kunnen stellen. Nu ben ik er niet heel zeker van. Vandaar de check in dit forum.
Ps. Mij oude systeem is als volgt:
Het systeem wordt gebruikt voor gamen op 1080p. Een belangrijk punt is dat ik vaak op mijn tweede scherm nog een browser open heb staan om video's af te spelen. Bij mijn vorige machine liep ik hier tegen een cpu bottleneck aan. Deze wil ik bij de nieuwe voorkomen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoop dat ik maximaal onder de 1500 euro kan blijven. Minder mag altijd. (Excl. Windows)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis en headset. En een aantal HDD's voor storage. (De case wordt nog over getwijfeld.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb de volgende volgende lijst samen gesteld: (Excl case)
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-9600K Boxed | € 283,- | € 283,- |
| 1 | MSI Z390-A PRO | € 110,- | € 110,- |
| 1 | Gainward GeForce GTX 1070 Phoenix GS 8GB | € 481,77 | € 481,77 |
| 1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 117,30 | € 117,30 |
| 1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 80,95 | € 80,95 |
| 1 | Crucial MX500 m.2 500GB | € 74,- | € 74,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.147,02 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb toch een voorkeur voor Intel/Nvidia. Dit vooral omdat ik het idee heb dat AMD systemen meer stroom gebruiken en met mijn gebruik telt dat toch op.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energie zuinig heeft wel de voorkeur. (Met niet te veel prestatie verlies)
Ik zou ook graag willen dat de componenten relatief snel te leveren zijn. Mijn huidig systeem heeft de geest gegeven.
Ga je overklokken?
Maximaal op 1080p. Mag na 3 jaar natuurlijk wel minder dan maximaal maar in het begin wel graag.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb het idee dat ik een redelijk systeem samen heb kunnen stellen. Nu ben ik er niet heel zeker van. Vandaar de check in dit forum.
Ps. Mij oude systeem is als volgt:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | MSI B85-G41 PC Mate | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair Carbide SPEC-01 Red Led | € 48,90 | € 48,90 |
| 2 | BenQ DL2215 Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 64,98 | € 64,98 |
| 1 | Philips SHG7980/10 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seasonic S12G 450W | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 113,88 | |