Toon posts:

Igku1998 plaatst onterechte reviews

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[Verwijderde gebruiker] kreeg slechte beoordeling van me wegens niet nakomen van een afgesproken deal.
(Na te lezen in mijn berichten)

Vervolgens meent hij 2x een negatieve beoordeling te geven die nergens op gebaseerd zijn en bij verkeerde produkt staan.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:20

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Er was een deal, wraak review dus bij deze verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miggy87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:25
Misschien offtopic, maar zou uitkijken voor deze gebruiker.

Ik heb al een melding gemaakt, blijft elke keer gewilde hardware heel erg goedkoop aanbieden, zet advertenties snel als verkocht zodat ze niet meer zichtbaar zijn.

Zie geschiedenis:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5yAVJbS.jpg

Communiceert erg kortaf en als je hardware wilt ophalen kan dat pas over 2 weken (zie mijn PM's als voorbeeld). Seems fishy :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:49
Ik heb donderdag Red Dead Redemption 2 gekocht van hem. 36 incl verzending met track&trace en zou volgende dag verstuurd worden, was allemaal geen probleem.

Na bevestiging dat het geld ontvangen is werd het stil, vrijdag middag gevraagd of het verstuurd is en als ik de traceercode kon krijgen maar geen reactie.. snachts kreeg ik bericht dat het niet verstuurd was maar geen reden waarom.

Ik wil graag mijn geld terug, maar vannochtend opeens bericht dat het verstuurd is zonder traceercode... zou het wel dinsdag of woensdsg binnen krijgen volgens meneer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb een adres van 'm doorgekregen mocht het nodig zijn bij mij op te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVO
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

EVO

EVO

Hoi, ik ben dus ook opgelicht door deze jongen. Rob:, mag ik van jou zijn adresgegevens? Zal dit namelijk vermelden bij de aangifte die ik ga doen.
Groeten, EVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
En wie garandeert je dat dit adres ook werkelijk zijn adres is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer dat bij de aangifte zit kan de politie het verder uitzoeken.
Pagina: 1