Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

RYZEN 5 2600 stock koeler geen koelpasta?

Pagina: 1
Acties:

• botris
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 12-10-2023
Ik heb zojuist de RYZEN 5 2600 binnen gekregen en wil de stock koeler erop installeren. Ik lees het installatiefoldertje door, daar wordt geen koelpast genoemd en het wordt er ook niet apart bijgeleverd.
Moet ik dit nu alsnog gaan halen of is dat niet nodig?

Verwijderd

Zit het niet al op de cooler? Zonee dan moet je het halen.

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:08
Als het goed is zit de koelpasta al geappliceerd op de cooling-unit en kan je hem direct op de processor plaatsen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Vaak zit er al een dun laagje koelprut op de koeler. Dan heb je dus geen aparte tube oid met koelpasta.

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Zat je Ryzen in een doosje? Mijne wel (exact die gekocht) en er zat een heel klein zakje met koelpasta bij. Zit nog in de verpakking?

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:19
Als het goed is ziet je onderkant er ongeveer zo uit, het grijze is de koelpasta.

Afbeeldingslocatie: https://www.phoronix.net/image.php?id=amd-ryzen-1700&image=amd_ryzen1700_3_med

De wijzen komen uit het Oosten!

• botris
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 12-10-2023
(had notificaties uit staan, late reactie excuus)

Ja @NoepZor ziet er inderdaad zo uit, nogmaals de kleine lettertjes gelezen en er staat inderdaad dat het er al op zit: "The heatsink/fan provided with your AMD Processor has pre-applied thermal interface material" (rtfm).
Pagina: 1