Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Satangel
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 22-02 14:41
Ik heb de laatste weken weer problemen (nadat ze toch maanden zijn weggeweest) met het zoeken in de inhoud van PDF's in Outlook. Wat ik al heb geprobeerd;

iFilter herinstalleren
Adobe reader & ifilter eraf doen, rebooten, adobe reader & ifilter herinstalleren

Ik zie alleszins in Indexing --> advanced --> file types dat er bij PDF staat 'registered ifilter not found', terwijl de iFilter echt wel geinstalleerd is.
Heb het probleem met zowel Windows 7 als Windows 10.

Iemand een idee? Ik gebruik Outlook 2016 32bit , heb het al een paar weken.

Alle reacties

• Satangel
https://forums.adobe.com/message/10853179#10853179

Is gelijkaardig/het probleem, ik heb er nog altijd geen oplossing voor eerlijk gezegd. Als iemand hier kan helpen of meer info heeft, is zeker welkom!

• vso
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 03:27

vso

FreeBSD | Windows2k3 +Xp

waarom niet pdf via een tool uit outlook halen en in een map opslaan .. ? scheelt het "probleem" outlook

En dat kan niet --> bestaat niet.

Wijzig gewoon je werkwijze , nu zit je een probleem te maken van iets wat niet een probleem hoeft te zijn

http://students.imsa.edu/~crazycub/tolkienwin98.htm <--- Tolkien vs Microsoft

• Satangel
vso schreef op maandag 28 januari 2019 @ 15:12:
waarom niet pdf via een tool uit outlook halen en in een map opslaan .. ? scheelt het "probleem" outlook

En dat kan niet --> bestaat niet.

Wijzig gewoon je werkwijze , nu zit je een probleem te maken van iets wat niet een probleem hoeft te zijn
Als ik het nut van een iFilter goed versta, zorgt die iFilter ervoor dat je kan zoeken in de inhoud (tekst) van een PDF file. Ongeachto f dat nu in Outlook als bijlage of gewoon als file ergens staat opgeslaan. Zonder die iFilter kan je NIET standaard zoeken in Windows naar tekst uit de PDF.

Dus nee, volgens mij zit ik niet een probleem te maken van iets dat geen probleem hoeft te zijn.

Ik heb al wat gezocht op andere iFilters van bvb Foxit of PDFLib (https://www.pdflib.com/download/tet-pdf-ifilter/) maar ook die worden precies niet herkend (of niet altijd , ik ben er nog aan bezig met het experimentje) door Windows search

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True