Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Interactieve mobiele whiteboard

Pagina: 1
Acties:

• OllieNL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-11 09:22
Hallo hallo,

als zakelijke oplossing ben ik op zoek naar een mogelijkheid om een whiteboard te digitaliseren. Voor mijn bedrijf hebben wij voor de komende tjid meerdere brainstorm-sessies ingepland waarbij we voornamelijk gebruik gaan maken van flexkantoren, we hebben dus geen vaste plek om zelf een digitale whiteboard neer te hangen. Nu ben ik dus aan het kijken naar een mobiele digitale whiteboard, alleen is het vinden van gebruikerservaringen best lastig.

Wat ik tegen kwam was voronamelijk spul van eBeam. Zoals deze lijkt op zich wel super, zowel met een projector als met een gewone flipboard en whiteboard te gebruiken..... alleen is het ook wat?

Zijn hier op tweakers mensen die hier ervaring mee hebben? :)

Afbeeldingslocatie: https://www.ergoeduco.com/1577-large_default/ebeam-edge-complet-version-wireless.jpg

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-11 20:16

Tys

Kijk ook eens naar de Samsung Flip, ideaal voor de standaard whiteboard activiteiten.
Zelf geen ervaring mee, ik heb nooit iets om neer te pennen op dat ding, maar het ziet er fancy en goedwerkend uit. :)

My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania

• OllieNL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-11 09:22
:D aangezien we flexxen gaan lijkt me het niet handig om telkens een 55" scherm mee te nemen. Maar als je een vast kantoor hebt ziet het er wel goed uit.

Bedoeling is dus wel een mobiele oplossing... (Zou ook mee moeten kunnen als handbagage in het vliegtuig bv)