Vraag

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:43
Mijn nexus 5X heeft het zojuist begeven; het beruchte bootloop probleem.

Nu met grote spoed gezocht; een nieuwe telefoon.
Helaas heb ik de laatste tijd totaal niet bijgehouden wat er uitgekomen is en ik heb echt geen idee wat er te koop is.
Vereisten: zo schoon mogelijke android versie, recent model met vooruitzicht op updates, een fatsoenlijke tot goede camera, in Nederland verkrijgbaar. En er moet NFC opzitten (voor mobiele betalingen) dat is niet onderhandelbaar.

Budget rond 200, mag eventueel wat meer zijn als daardoor een goede kandidaat binnen bereik komt maar het mag ook minder zijn.

Graag hoor ik welke huidige toestellen geschikt zijn.
Budget en NFC kan ik zelf wel als zoekcriterium invullen maar "zo schoon mogelijke android" kan ik niet op zoeken helaas dus ik hoop op jullie hulp.

(edit: eigenlijk zoek ik een telefoon als de xiaomi A2 geloof ik, maar die heeft geen NFC dus valt af)

[ Voor 7% gewijzigd door ASW1 op 13-12-2018 09:26 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:52
Nokia al bekeken, allemaal schone Android (2017 modellen) of Android One (2018 modellen).
In de pricewatch kun je filteren op NFC en merk:

categorie: Smartphones

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23:04

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

nokia 6.1 of bijbetalen voor 7 plus.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

pricewatch: Nokia 6 (2018) 4GB ram, 64GB opslag Blauw
ASW1 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 09:15:
Mijn nexus 5X heeft het zojuist begeven; het beruchte bootloop probleem.

Nu met grote spoed gezocht; een nieuwe telefoon.
Helaas heb ik de laatste tijd totaal niet bijgehouden wat er uitgekomen is en ik heb echt geen idee wat er te koop is.
Vereisten: zo schoon mogelijke android versie, recent model met vooruitzicht op updates, een fatsoenlijke tot goede camera, in Nederland verkrijgbaar. En er moet NFC opzitten (voor mobiele betalingen) dat is niet onderhandelbaar.

Budget rond 200, mag eventueel wat meer zijn als daardoor een goede kandidaat binnen bereik komt maar het mag ook minder zijn.

Graag hoor ik welke huidige toestellen geschikt zijn.
Budget en NFC kan ik zelf wel als zoekcriterium invullen maar "zo schoon mogelijke android" kan ik niet op zoeken helaas dus ik hoop op jullie hulp.

(edit: eigenlijk zoek ik een telefoon als de xiaomi A2 geloof ik, maar die heeft geen NFC dus valt af)
32Gb versie is iets goedkoper, maar heeft 3GB werkgeheugen

[ Voor 6% gewijzigd door Hackus op 13-12-2018 17:03 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
Xiaomi Mi A2:
reviews: Xiaomi Mi A2 - Veel telefoon voor niet gek veel geld

Is de opvolger van mijn Nexus X5. In alle opzichten een verbetering. Alleen de camera liet niet hele grote verschillen zien.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:43
De xiaomi A2 heeft geen NFC en dat is een no-go zoals al aangegeven.

Bedankt voor de nokia suggesties, ik denk inderdaad dat een android one toestel het juiste is, en dan wel een recent 2018 model.
Ik heb zojuist een nokia 7.1 64GB besteld met een abonnementje voor 277, er zit op dit moment nog €50 cashback op via nokia dus dan kost het ding nog geen 230 euro, dat lijkt me een nette prijs.

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
ASW1 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 17:47:
De xiaomi A2 heeft geen NFC en dat is een no-go zoals al aangegeven.
Excuses.... overheen gelezen... :>

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Pagina: 1