Hi all,
Ik zoek een SSD upgrade voor mijn Acer Aspire V15 Nitro VN7-591G-75GH
Na een paar jaar vind ik dat het wel eens tijd wordt voor een upgrade, omdat het opstarten lang duurt en over het algemeen een SSD in mijn beleving een versnellende factor heeft bij alle programmas. Ik gebruik de laptop eigenlijk alleen om CSGO en PUBG te spelen al trekt de laptop PUBG niet helemaal lekker en verwacht niet dat dat met een SSD upgrade zal worden opgelost.
Wat is je budget?
Het liefst onder de 75 euro, maar mag ook 100 zijn (250GB is meer dan genoeg)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik gebruik de laptop eigenlijk alleen om CSGO te spelen en PUBG al trekt de laptop PUBG niet helemaal goed en verwacht niet dat dat met een SSD upgrade zal worden opgelost, mocht het wel zo zijn is dit mooi meegenomen maar geen vereiste. Het enige wat ik graag wil is dat hij snel opstart.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Ik ben niet heel technisch, maar ik heb vernomen dat ik 2 opties heb:
1: Interne HDD vervangen door SSD, wat niet mijn voorkeur heeft.
2: CD-speler vervangen door een HDD-caddy + SSD (deze optie heeft denk mijn voorkeur) en zou graag jullie advies willen voor: Klopt mijn gedachten? zo ja, welke Hdd-caddy + SSD zullen jullie adviseren?
Zie de reacties graag tegemoet!
Ik zoek een SSD upgrade voor mijn Acer Aspire V15 Nitro VN7-591G-75GH
Na een paar jaar vind ik dat het wel eens tijd wordt voor een upgrade, omdat het opstarten lang duurt en over het algemeen een SSD in mijn beleving een versnellende factor heeft bij alle programmas. Ik gebruik de laptop eigenlijk alleen om CSGO en PUBG te spelen al trekt de laptop PUBG niet helemaal lekker en verwacht niet dat dat met een SSD upgrade zal worden opgelost.
Wat is je budget?
Het liefst onder de 75 euro, maar mag ook 100 zijn (250GB is meer dan genoeg)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik gebruik de laptop eigenlijk alleen om CSGO te spelen en PUBG al trekt de laptop PUBG niet helemaal goed en verwacht niet dat dat met een SSD upgrade zal worden opgelost, mocht het wel zo zijn is dit mooi meegenomen maar geen vereiste. Het enige wat ik graag wil is dat hij snel opstart.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Ik ben niet heel technisch, maar ik heb vernomen dat ik 2 opties heb:
1: Interne HDD vervangen door SSD, wat niet mijn voorkeur heeft.
2: CD-speler vervangen door een HDD-caddy + SSD (deze optie heeft denk mijn voorkeur) en zou graag jullie advies willen voor: Klopt mijn gedachten? zo ja, welke Hdd-caddy + SSD zullen jullie adviseren?
Zie de reacties graag tegemoet!