iemand post onder mijn account.....

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 655 views sinds 30-01-2008

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Zie titel,

Sinds enige tijd ben ik het slachtoffer van iemand die onder mijn nick post, het gebeurd meestal snachts.

Hoe ik erachter ben gekomen ? sim-pel, als ik een posting plaats en die later weer lees weet ik dat ik die geplaatst heb, en dat was niet het geval.

Iedere keer als ik het merk, verander ik het password maar het lijkt wel alsof die gast gewoon in de DB mijn passwd opzoekt ofzo en gewoon verder gaat.

Topic waarin onder mijn nick gepost is :

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/181890

En er is er nog een in SG, maar aangezien het feit dat die topic in de vergetelheid is gezakt kan ik die niet meer achterhalen,

Het was een topic die ging over pacific, die gast heeft onder mijn nick zitten flamen, waarvoor ik een waarschuwing heb gehad, onterecht als je het mij vraagt.

Ik zou graag het IP van die gozert hebben, maar dat geven jullie niet uit handen, begrijpelijk, stel je voor dat het iemand met hackneigingn/skillz is.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, dit gaat zo niet.

Want als die gast nog eens flamed onder mijn nick, ben ik dus de lul omdat ik dan een ban aan mijn broek heb hangen, en daar heb ik dus geen zin in :(

Alvast bedankt.

pier

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Heb je al een nieuw password aangevraagd?

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
ja, dat doe ik elke keer...

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Euh?
Jouw laatste reply in dat topic, staat op 12 juli...

Dat zal wel hetzelfde geweest zijn, als die andere niet?

[edit]
Lijkt me zelfs vrij logisch, dat dat hetzelfde geval was, als dat andere topic.
Waar je toen met Floris over gepraat hebt.

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:58
Je hebt toevallig geen vriend/vriendin/man/vrouw die 's nachts op jouw PC zit te klooien ? :)

Verwijderd

Hoe zit het met jouw alcohol verbruik?

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Op zondag 22 juli 2001 11:44 schreef sverzijl het volgende:
Je hebt toevallig geen vriend/vriendin/man/vrouw die 's nachts op jouw PC zit te klooien ? :)
Nope, de pc staat naast mijn bed en snachts staat hij uit.

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Op zondag 22 juli 2001 11:47 schreef Yarvieh het volgende:
Hoe zit het met jouw alcohol verbruik?
Mag ik niet wegens mijn medicijnen voor mijn agressie. ( ritalin )

Verwijderd

Wat dacht je van een pass die je niet ergens in je putertje opslaat maar alleen in een clustertje hersencellen?

Verwijderd

sommige mensen hebben ook altijd wat

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Op zondag 22 juli 2001 11:55 schreef HlpDsK het volgende:
Wat dacht je van een pass die je niet ergens in je putertje opslaat maar alleen in een clustertje hersencellen?
Denk jij dat ik me passwd in een .txt op me compu heb staan ?

NOT

Zo dom ben ik nou ook weer niet.

Dat passwd zit in me hersens..

Niet op me computer.

Verwijderd

Op zondag 22 juli 2001 11:58 schreef pier het volgende:

[..]

Denk jij dat ik me passwd in een .txt op me compu heb staan ?

NOT

Zo dom ben ik nou ook weer niet.

Dat passwd zit in me hersens..

Niet op me computer.
In dat geval moet je maar uitloggen als je niet meer putert. Of echt eens een test laten doen voor MPS.

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Op zondag 22 juli 2001 11:56 schreef BBQ-Man het volgende:
sommige mensen hebben ook altijd wat
Wil je ruilen dan ?

Sorry, maar ik baal hier dus flink van.

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Op zondag 22 juli 2001 11:59 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

In dat geval moet je maar uitloggen als je niet meer putert. Of echt eens een test laten doen voor MPS.
MPS :?

Ik log ook uit als ik me puter uitzet....

Verwijderd

Op zondag 22 juli 2001 12:00 schreef pier het volgende:
MPS->Multiple Personality Syndrome maar dat is een verouderde term 't heet heet tegenwordig DID (Dissociative Identity Disorder)

Verwijderd

[..]

fight club gezien ?

zoiets misschien

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Ik weet niet wat meneer HlpDsK denkt maar ik heb geen last van multiple personality. :(

achja, waarom zou je helpen, als je ook kunt zeuren op een moment als dit

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Is het echt onder hetzelfde account, of een account met een ander nummer, maar met zelfde usericon en een naam als "WieMie " oid? Dat geintje heb ik ooit op een eigen forum gehad :( ->IPBan naar die gozer...

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
account pier, userid 5490, zelfde icon, zelfde icq nummer, zelfde account dus.

Verwijderd

[..]

Ik log ook uit als ik me puter uitzet....
en je weet zeker dat er niemand achter je PC zit soms FF als je FF cola bent halen of pissen of zo?

En log je ook uit op alle machines met die optie in het uitlogmenu?

Als dit alles met JA wordt beantwoord: sja .. iemand met een packetsniffer op je lijntje? Ik weet 't ook niet meer hoor. Vaag.

Verwijderd

Op zondag 22 juli 2001 12:04 schreef Yarvieh het volgende:

[..]

MPS->Multiple Personality Syndrome maar dat is een verouderde term 't heet heet tegenwordig DID (Dissociative Identity Disorder)
Echt waar? En ik dacht al modern te wezen door het geen Schizofrenie te noemen :D

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Op zondag 22 juli 2001 12:12 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

en je weet zeker dat er niemand achter je PC zit soms FF als je FF cola bent halen of pissen of zo?
Ik draai w2k, als ik wat ga drinken druk ik op ctrl+alt+delete en druk ik op computer vergrendelen.

Niemand kan er dus bij.
Bovendien staat deze computer ( mijn computer ) naast mijn bed, dus als iemand snachts aanzet hoor ik dat en word ik wakker..

Lijkt mij dus sterk dat iemand snachts mijn raam inklimt om mijn computer even aan te zetten en vervolgens probeerd in te loggen zodat hij onder mijn nick kan posten..
En log je ook uit op alle machines met die optie in het uitlogmenu?
Ja, ik doe altijd "Op alle computers waar je ingelogd zit uitloggen"
Als dit alles met JA wordt beantwoord: sja .. iemand met een packetsniffer op je lijntje? Ik weet 't ook niet meer hoor. Vaag.
Weet ik veel.

Ik zou het iig fijn vinden als dit is afgelopen c.q de dader achterhaald is.

Zodra dat zover is wil ik die persoon wel eens even spreken, reken maar van yess :(

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Waarom replyt iedereen tegenwoordig op zichzelf? Bestaat edit niet meer? hmmz...

Heb je al eens geprobeerd HTML-Compressie aan/uit te zetten? probeer je pc eens ingelogd te laten staan. Gewoon een avondje aan op index oid, kijken of er dan nog gepost wordt (of kan je meer dan 1 keer inloggen? geen idee...)

Verwijderd

*ZUCHT* Kom je nou WEER met dit verhaal aan Pier?

Lees [topic=184058] eens nogmaals door en bekijk dat mailtje eens wat ik naar Floris en de rest vd crew gestuurd heb.....

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Op zondag 22 juli 2001 12:18 schreef WieMie het volgende:
Waarom replyt iedereen tegenwoordig op zichzelf? Bestaat edit niet meer? hmmz...
Hmmz... Nu doe ik het zelf dus ook ;)

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Op zondag 22 juli 2001 12:04 schreef Yarvieh het volgende:
A: I din't do it !!
B: But you DID ;)

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Op zondag 22 juli 2001 12:18 schreef _RobtH_ het volgende:
*ZUCHT* Kom je nou WEER met dit verhaal aan Pier?

Lees [topic=184058] eens nogmaals door en bekijk dat mailtje eens wat ik naar Floris en de rest vd crew gestuurd heb.....
Ja jongen, ik weet dat jij denkt dat mijn w8woord overal hetzelfde is, maar dat is niet zo.

Verwijderd

Op zondag 22 juli 2001 12:13 schreef HlpDsK het volgende:Echt waar? En ik dacht al modern te wezen door het geen Schizofrenie te noemen :D
Echt waar, sterker nog Schizofrenie is iets anders dan mps/did.

zie http://www.bbc.co.uk/h2g2/guide/A446393 om je kennis weer 'n beetje op te krikken ;)

Verwijderd

Op zondag 22 juli 2001 12:19 schreef pier het volgende:

[..]

Ja jongen, ik weet dat jij denkt dat mijn w8woord overal hetzelfde is, maar dat is niet zo.
ik wil het anders wel uittesten hoor :P

daar ging het niet alleen om, ook dat andere: meer mensen hebben meegemaakt dat ze ineens ingelogd zijn onder een andere gebruikersnaaam. dat staat OOK in dat topic. Dat probleem is bekend, niets aan te doen. Verder is het natuurlijk nogal dom om je open poorten op je pas-gehackte forum neer te zetten.

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Op zondag 22 juli 2001 12:24 schreef _RobtH_ het volgende:

[..]

ik wil het anders wel uittesten hoor :P

daar ging het niet alleen om, ook dat andere: meer mensen hebben meegemaakt dat ze ineens ingelogd zijn onder een andere gebruikersnaaam. dat staat OOK in dat topic. Dat probleem is bekend, niets aan te doen. Verder is het natuurlijk nogal dom om je open poorten op je pas-gehackte forum neer te zetten.
Dat heeft mijn broer onder mijn account gedaan met mijn medeweten.

Wat die gozert onder mijn nick doet is niet met mijn medeweten en zeker ook niet met mijn toestemming ! :(

Verder heeft niemand behalve ik het w8woord van dit account.

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

En als je je w8woord wijzigt, maak je er dan iets volstrekt willekeurigs van, of een reeks van wachtwoorden als "hans01"->"hans02"->"hans01" etc.? Dus zijn ze uniek en random, of regelmatig en simpel?

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Op zondag 22 juli 2001 12:33 schreef WieMie het volgende:
En als je je w8woord wijzigt, maak je er dan iets volstrekt willekeurigs van, of een reeks van wachtwoorden als "hans01"->"hans02"->"hans01" etc.? Dus zijn ze uniek en random, of regelmatig en simpel?
zoiets dergelijks is&was het ook.

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20-11 00:24

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Pier01?? :P

Maar wat als nou iemand jouw mail kan onderscheppen, bijv met een webmailclient ofzo, en je wachtwoord opvraagt en dan het mailtje wist. Vergezocht ok, maar ik snap ut ook niet meer.
Dus verander je mailwachtwoord dan ook nog maar eens?

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Op zondag 22 juli 2001 12:58 schreef Pjotrik het volgende:
Pier01?? :P

Maar wat als nou iemand jouw mail kan onderscheppen, bijv met een webmailclient ofzo, en je wachtwoord opvraagt en dan het mailtje wist. Vergezocht ok, maar ik snap ut ook niet meer.
Dus verander je mailwachtwoord dan ook nog maar eens?
Dat kan ik zelf dus niet, ik gebruik mijn @home adres en voor zover ik weet kan alleen de "hoofd-abbonee" dat soort dingen veranderen.

Mijn broer is dat, maar die is dus niet thuis op dit moment..

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Als ik het zo lees, dan lijkt me het erg logisch dat het om een bekende gaat. Dus ook een persoon die je mailadres weet. (Als dat het is)

Om het te veranderen heb je zeker een password nodig, is dat niet hetzelfde die je gebruikt om in te loggen?

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
ja maar wie ?

Mijn broer GoT niet meer
Mijn vader ook niet
Mijn moeder weet niet eens hoe een computer werkt.

Mijn maten zijn meer geintresseerd in gewoon internetten & chatten dan GoT

echt "vrienden" van mij irl komen hier niet.

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Vergeet niet dat ze niet persé achter je pc hoeven te zitten.

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Op zondag 22 juli 2001 13:09 schreef Pjotrik het volgende:
Vergeet niet dat ze niet persé achter je pc hoeven te zitten.
Doe ik ook niet.

Mijn maten zijn allemaal modemers, waarvan 1 weet dat ik veel op Tweakers.net zit.

Die komt hier niet.

* Destruction baalt er echt behoorlijk van.

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hoe weten we zeker dat JIJ wel echt pier bent :)

They made me do it.

• Roelant
  • Niet online
Zomaar iets wat ik me afvraag hoor, logischerwijs heb je een goeie rede om dit onderwerp opnieuw op te raaskelen, of ik ga in ieder geval altijd uit van het beste in de mens *D

In mijn ogen zou een enig geldig argument zijn dat er *opnieuw* onder jouw account is gepost ofzo? Maar gezien je voorbeeld het zelfde is van de vorige keer gok ik dat dit niet is gebeurt?

Waarom dan toch weer opnieuw beginnen als het sindsdien niet is gebeurt?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Pier:

Neem een anders E-mail adres (in godsnaam een hotmail account, dat je hier speciaal voor aanmaakt. Zet in je profile "e-mail adres laten zien" uit, en zet dan in je sig je @home e-mail adres (als je het wel wil laten zien). En verander je E-mail adres van GoT naar dat hotmail ding.

Er wordt een nieuw password gemaild, waarmee je inlogt, je schrijft dat ergens op en stopt het in je portemonnee (van mij part) en wist dat mailtje van de hotmail.

Dan log je alle pc's uit, en log je in met je nieuwe password.

Dan kan niemand jouw password hebben. Als het dan nog fout gaat, is het echt je eigen probleem...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Op zondag 22 juli 2001 13:12 schreef Smoothy_ het volgende:
Hoe weten we zeker dat JIJ wel echt pier bent :)
Zolang wij dat weten :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Op zondag 22 juli 2001 13:18 schreef JvS het volgende:
Pier:

Neem een anders E-mail adres (in godsnaam een hotmail account, dat je hier speciaal voor aanmaakt. Zet in je profile "e-mail adres laten zien" uit, en zet dan in je sig je @home e-mail adres (als je het wel wil laten zien). En verander je E-mail adres van GoT naar dat hotmail ding.

Er wordt een nieuw password gemaild, waarmee je inlogt, je schrijft dat ergens op en stopt het in je portemonnee (van mij part) en wist dat mailtje van de hotmail.

Dan log je alle pc's uit, en log je in met je nieuwe password.

Dan kan niemand jouw password hebben. Als het dan nog fout gaat, is het echt je eigen probleem...
Ik heb hotmail adressen zat, maar als iemand vlgens jullie in mijn mailbox kan kijken, zal het probleem daarmee niet opgelost zijn,

Mijn emailadres is al lang niet meer zichtbaar, dit omdat ik ongewenst spam mail binnenkreeg, wat waarshijnlijk van GoT afkomstig was.

( ik ben pier. zit nu ff achter me pa's bak )

onder me pa's account...

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 22 juli 2001 13:21 schreef Droopy het volgende:

[..]

Ik heb hotmail adressen zat, maar als iemand vlgens jullie in mijn mailbox kan kijken, zal het probleem daarmee niet opgelost zijn,

Mijn emailadres is al lang niet meer zichtbaar, dit omdat ik ongewenst spam mail binnenkreeg, wat waarshijnlijk van GoT afkomstig was.

( ik ben pier. zit nu ff achter me pa's bak )

onder me pa's account...
als je je mail naar een hotmail adres laat sturen, ziet niemand dat toch, in je mailbox? :?

Dus dan ben je van het gezeik af...

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Waarom zou ik niet van het gezeik afzijn met dit adres dan ?

Sorry als ik nu loop te zeuren.

maar ik wil van dit gezeik af.

• Gardocki
  • Niet online
* Gardocki begint pier een zeikerd te vinden.

They made me do it.

• Laurent
  • Niet online
offtopic:
Hij kan niet in de DB jouw password opzoeken, Tweakers & GoT werken namenlijk met md5, dus een gecodeerd password die nietamper te kraken is

• IceStorm
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zondag 22 juli 2001 13:28 schreef Aikeleer het volgende:
offtopic:
Hij kan niet in de DB jouw password opzoeken, Tweakers & GoT werken namenlijk met md5, dus een gecodeerd password die nietamper te kraken is
Moet je alleen niet een wachtwoord hebben dat in een woordenboek staat en in 0.92 sec door ene meneer Burat 'ontcijfert' word ;).

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Op zondag 22 juli 2001 13:30 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Moet je alleen niet een wachtwoord hebben dat in een woordenboek staat en in 0.92 sec door ene meneer Burat 'ontcijfert' word ;).
Dat heb ik dus ook niet.

Verwijderd

Om nu een eind aan deze discussie te maken.

Bij een reply of opening nieuw topic wordt er een log aangemaakt, waaronder ook het IP-adres van de poster staat vermeldt.

Als nu Kaj, Femme of een iemand anders die volledige toegang heeft, kan hij op zoek naar iet wat er zo uit kan zien, (IP adres is gewijzigd).

INSERT INTO post VALUES (1409,72,'',20,'',990386804,'quake 2 is nog altijd DE game',1,0,0,'218.187.39.9',0,1);

die 218.187.39.9. is dan het IP adres van de poster.

Die verschilt overdag met de nacht om de heel eenvoudige reden, dat pier na 12 snachts moet slapen en NIET internetten.
Daarbij komt dat de server snachts ook uitstaat. zodat internetten snacht door pier ONMOGELIJK is.

Vergelijk dus het IP adres en je zult zien dat er verschil is.
En laat het ons z.s.m. de uitslag weten

P.S. Voor alle zekerheid pier is een zoon van mij.

• Gardocki
  • Niet online
Op zondag 22 juli 2001 13:34 schreef Droopy iets:
is dit nu weer pier of niet :?

They made me do it.

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Op zondag 22 juli 2001 13:36 schreef Smoothy_ het volgende:

[..]

is dit nu weer pier of niet :?
Nee dat is mijn vader.

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Op zondag 22 juli 2001 13:37 schreef pier het volgende:

[..]

Nee dat is mijn vader.
Pffff.... |:(
Post alsjeblieft ff onder ieders eigen naam.

Maar als ik het goed begrijp is dit probleem al oud? Als dat zo ik is het vast wel uitgezocht op ip-adres door de modjes/adjes. Dus je moet afwachten op het definitieve antwoord van een adje, dacht ik zo?

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Nee niet dus.

Het is al eerder gebeurd, en gisteren dus WEER

Toen het een tijdje geleden gebeurde zei Kees dat ik het moest melden als het weer gebeurde.

Dus doe ik dat.

• Roelant
  • Niet online
Op zondag 22 juli 2001 13:48 schreef pier het volgende:
Het is al eerder gebeurd, en gisteren dus WEER
Kijk, dat is precies wat ik hier dus bedoelde:
Op zondag 22 juli 2001 13:15 schreef Negotiator het volgende:
Zomaar iets wat ik me afvraag hoor, logischerwijs heb je een goeie rede om dit onderwerp opnieuw op te raaskelen, of ik ga in ieder geval altijd uit van het beste in de mens *D

In mijn ogen zou een enig geldig argument zijn dat er *opnieuw* onder jouw account is gepost ofzo? Maar gezien je voorbeeld het zelfde is van de vorige keer gok ik dat dit niet is gebeurt?

Waarom dan toch weer opnieuw beginnen als het sindsdien niet is gebeurt?
Het enige wat er dan door me heen schiet: URL :?

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Op zondag 22 juli 2001 13:51 schreef Negotiator het volgende:

[..]

URL :?
Zie mijn post aan het begin van de topic

Bovenaan dus.

• Roelant
  • Niet online
Op zondag 22 juli 2001 13:51 schreef pier het volgende:
Zie mijn post aan het begin van de topic

Bovenaan dus.
12 Juni is niet "opnieuw", dat is de zelfde als de vorige keer.

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Op zondag 22 juli 2001 13:51 schreef Negotiator het volgende:

[..]

Kijk, dat is precies wat ik hier dus bedoelde:
[..]

Het enige wat er dan door me heen schiet: URL :?
Die staat bovenaan de topic,

Voor de duidelijkheid [topic=189497]

hiero, eerste post, direcht bovenaan.

• Roelant
  • Niet online
Je verwijst naar een topic van 12 Juli, dat is de zelfde topic die volgends mij in de vorige topic over dat iemand onder jouw naam post ook al ter sprake is gekomen.

Verwijderd

En dan nu niet meer zeuren, maar gewoon nakijken hoe een en ander in elkaar steekt. :(

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Dat van de vorige keer was een topic in SG

Daar had iemand onder mijn nick lopen flamen tegen pacific

Nu ontdek ik dit weer.

en ik heb het gevoel dat die gast het er niet bij laat.

Die gast wil mij gewoon graag heel snel gebanned zien. :(

En dat wil ik dus niet.

• IceStorm

IceStorm

Sorry, ik kan niks checken tenzij je me een post van 'jou' kan geven in Softe Goederen of SU die nier van jou is :)...

Zal wel eens roepen of er iemand anders wakker is.

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Ik ga nu b.t.w even een stukkie fietsen, dus mochten jullie tussen nu en 15.00 uur een posting van mij tegenkomen, is die niet door mij geplaatst.

Tot laterz

pier

( p.s, ik hoop dat dit snel opgelost is )

• Arno

Arno

PF5A

Op zondag 22 juli 2001 14:00 schreef Droopy het volgende:
En dan nu niet meer zeuren, maar gewoon nakijken hoe een en ander in elkaar steekt. :(
En wie ben jij om ONS te commanderen ???

AL ben je de pa van de koningin, je bent wel te gast hier

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• saviour
  • Niet online
Op zondag 22 juli 2001 14:29 schreef Traag het volgende:

[..]

LOL :+

Gewoon doen Traag!

Disclaimer: dit was wel een grapje :)

• Roelant
  • Niet online
Op zondag 22 juli 2001 14:31 schreef saviour het volgende:
Jaja, dat zeggen ze allemaal >:)

Maareuh, IP kan alleen door een select groepje adjes worden nagekeken, en daar heb ik er nog geen van gezien in dit topic.

So don't blaim traag :P
He's just an SU Addict >:)

• Arno

Arno

PF5A

Op zondag 22 juli 2001 14:31 schreef saviour het volgende:
Dat kan ik nog wel zien hoor :P

Jeremy Clarkson

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

* ACM heeft het nog es nagekeken.
Het voorbeeld dat je hier geeft, is van 12 juli...

Die flame op PO was op 5 juli.
Maar kan je toevallig ook nog een voorbeeld van na 12 juli geven?

Verwijderd

[..]

Oke, maar posts die niets oplossen hebben we natuurlijk ook niets aan.

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Om heel even terug te komen op die mailadressen en het eventueel meelezen.
Op zondag 22 juli 2001 13:28 schreef pier het volgende:
Waarom zou ik niet van het gezeik afzijn met dit adres dan ?
Je weet dat het wijzigen van je PW geen zin heeft. Dus iemand kan jou password meelezen, lijkt het me.

Je zegt zelf dat niemand op je PC kan komen, of het van je PC kan halen. Het kan dus zijn, dat iemand je mailbox meeleest, zoals al gezegd.

Als je dan in je profile je instelling aanpast zodat niemand je mail-adres voor GoT ziet. Dan je mailadres aanpassen naar en adres dat alleen jij kent (heb je vast wel ergens). Dan kan je daar je password naar toe laten sturen, snel opschrijven en het mailtje wissen.

Dan heb je dus een uniek password, dat niemad zou moeten kunnen weten. Als het wel zo is, dan zit er dus toch iemand achter jouw PC, of dan wordt jouw PC gehact ofzo, en zal je zelf wat moeten uitvogelen daarvoor.

Het enige wat de adjes voor je kunnen doen, is zien vanaf welk IP die posts zijn gedaan. Maar dat bewijst in principe ook niets. Je zou net zo goed zelf ergens anders vandaan hebben kunnen posten. Het enige wat je eraan hebt is dat je voor jezelf weet, dat jij het wel of niet was. (en dat weet je al).

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

[..]

Hij bedoelt het vast niet zo. (Hoop ik) Mijn tekst wordt ook weleens veel negatiever uitgelegt dan ik bedoel. Ik heb het in irl als Helpdeskmedew. ook weleens, zij:"Jij moet me nu helpen!" ik:"Sorry? Wat dacht je van volgende week?" :+

Verwijderd

Hij wel, maar jullie denken nog steeds dat hij snachts zit te internetten na 12 uur, en te flamen terwijl daar geen sprake van kan zijn.

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zondag 22 juli 2001 15:38 schreef Droopy het volgende:
Hij wel, maar jullie denken nog steeds dat hij snachts zit te internetten na 12 uur, en te flamen terwijl daar geen sprake van kan zijn.
Definieer 'jullie' ?

Nogmaals (via icq aan pier gezegd) een recent voorbeeld helpt het meest.
Liefst net nadat ie gepost is (maar dat kan als het goed is natuurlijk niet, want dan is pier offline)

• IceStorm

IceStorm

Op zondag 22 juli 2001 15:38 schreef Droopy het volgende:
Hij wel, maar jullie denken nog steeds dat hij snachts zit te internetten na 12 uur
Helemaal NIKS tegen/met/voor/onder/over Pier maar het is niet abnormaal voor kinderen om dit soort regels aan hun laars te lappen. Ik zit zelf ook vaak zat tot 'laat' te internetten zonder dat mijn ouders dat weten. Als ze het wel zouden weten zouden ze daar op zijn minst 'niet zo blij' mee zijn. En ze gaan er dus vanuit dat ik niet meer om 4 uur snachts internet ;)

Voor de rest, ik kan niks voor je betekenen behalve mensen roepen (maar dat is al gebeurt :)).

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Op zondag 22 juli 2001 15:46 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Helemaal NIKS tegen/met/voor/onder/over Pier maar het is niet abnormaal voor kinderen om dit soort regels aan hun laars te lappen. Ik zit zelf ook vaak zat tot 'laat' te internetten zonder dat mijn ouders dat weten. Als ze het wel zouden weten zouden ze daar op zijn minst 'niet zo blij' mee zijn. En ze gaan er dus vanuit dat ik niet meer om 4 uur snachts internet ;)

Voor de rest, ik kan niks voor je betekenen behalve mensen roepen (maar dat is al gebeurt :)).
Mijn computer maakt dusdanig veel lawaai dat ze het gewoon moeten horen als ik snachts zou gaan internetten.

Ik kan dat niet geweest zijn.

Verwijderd

Op zondag 22 juli 2001 15:46 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Dus jij kunt internetten als de verbinding er niet is?

• Arno

Arno

PF5A

Op zondag 22 juli 2001 15:58 schreef Droopy het volgende:
Dus jij kunt internetten als de verbinding er niet is?
Je weet het maar nooit met @Home :P

Jeremy Clarkson

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Ik zal het even uitleggen.

Kijk, het is een feit dat het huis waar ik woon uit 1937 stamt. Met een moeder die al wakker word als ik eens op mijn andere zij ga liggen.

dan is het gewoon ONMOGELIJK dat ik het haal om over de kraaktrap naar de zolder te lopen om de server aan te zetten ( die maakt ook een teringherrie ) om dan vannaf de zelfde kraaktrap weer naar mijn slaapkamer te lopen een mijn bak ( lees, herriemonster ) aan te zetten zonder dat hun het horen.

Dat lukt gewoon niet,

Als je mij niet geloofd ben je uitgenodigd om het zelf eens te proberen.. :(

Je kunt via icq me telefoon nummer krijgen. :(

• saviour
  • Niet online
Weet je zeker dat dit geen lame manier is om onder je geflame vandaan te komen Pier?

Op ons forum heet je Destruction, en dit is even een simpel voorbeeld:

http://www.scaresoft.nl/vb/showthread.php?s=43ff29d23d00c465851cf8ec08530c71&threadid=366

Let op de tijden...

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

wat is er met die tijden :?

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• saviour
  • Niet online
Hij mocht en kon toch nooit na 0:00 online komen...

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

nee, idd, maar waar zie jij dan een post van Destruction na 0:00 uur :? de laatste die ik zie is om 23:31 uur........

• saviour
  • Niet online
Klopt sorry, uitleg vergeten!

De standaard tijd van het forum staat niet goed. Dus je moet eerst inloggen en daarna de tijd in je profiel goed zetten (GMT +1)
En dan heb je dus een reactie om 0.17 en 0.31 (oid).

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Op zondag 22 juli 2001 17:28 schreef saviour het volgende:

De standaard tijd van het forum staat niet goed. Dus je moet eerst inloggen en daarna de tijd in je profiel goed zetten (GMT +1)
hmmm, keej, da's dan vaag idd.. :)

• Arno

Arno

PF5A

Op zondag 22 juli 2001 17:28 schreef saviour het volgende:

Is dat geen goedkope manier om users te laten reggen op jouw forum :?

Jeremy Clarkson

• saviour
  • Niet online
Op zondag 22 juli 2001 17:36 schreef Traag het volgende:

[..]

Is dat geen goedkope manier om users te laten reggen op jouw forum :?
Ja tuurlijk Traag!

We hebben de tijd van het forum expres verkeerd staan omdat pier na twaalven heeft gepost!

Jaja, hoe dom kun je zijn.

Verwijderd

Volgens mij bedoeld ie dat je nu jezelf wel moet reggen om de tijd goed te kunnen zetten.

• saviour
  • Niet online
Ohja, nog ff voor de duidelijkheid; Dat de tijd verkeerd staat ligt aan VB.

• saviour
  • Niet online
Op zondag 22 juli 2001 17:43 schreef HlpDsK het volgende:
Volgens mij bedoeld ie dat je nu jezelf wel moet reggen om de tijd goed te kunnen zetten.
Ja, maar hij doet nu voorkomen alsof wij de tijd verkeerd hebben gezet zodat mensen gaan reggen om de juiste tijd te kunnen zien.

En dat slaat imho nergens op.

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Op zondag 22 juli 2001 17:44 schreef saviour het volgende:
Ja, maar hij doet nu voorkomen alsof wij de tijd verkeerd hebben gezet zodat mensen gaan reggen om de juiste tijd te kunnen zien.

En dat slaat imho nergens op.
Nee want dit staat gewoon onderaan:
All times are GMT. The time now is 16:53.
Edit: dus is dus niet om saviour af te kraken, maar om hem bij te vallen...
Ik heb die tekst copy-paste om 17.53, dus om dat forum zijn de tijden idd een uur eerder.

• saviour
  • Niet online
Ja, maar in de CP staat de tijd wel weer op GMT+1

En toch klopt het niet, tenzij je het in je profiel goed zet.

maw; het ligt dus aan VB.

Maar dat terzijde, het ging erop dat Pier en Droopy volhielden dat Pier niet kon en mocht posten na 0.00 terwijl dat dus wel is gebeurd.

• IceStorm

IceStorm

Op zondag 22 juli 2001 17:55 schreef Jake het volgende:
Nee want dit staat gewoon onderaan:
[All times are GMT. The time now is 16:53.]
GMT loopt in de zomer 1 uur achter ;)

Maar dit gaat nergens over, terug naar het EIGENLIJKE probleem ;).

• saviour
  • Niet online
Op zondag 22 juli 2001 17:59 schreef IceStorm het volgende:

[..]

GMT loopt in de zomer 1 uur achter ;)

Maar dit gaat nergens over, terug naar het EIGENLIJKE probleem ;).
Dank :*

Verwijderd

Is het nou al gelukt?
Ben je erachter wie/wat/waneer/hoe heeft gedaan?

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
jezus, moet ik logs gaan posten ofzo ? :(

Als je logs wil hebben stuur dan maar ff een icqtje naar #40251529 :(

• saviour
  • Niet online
Kan niet, want ik sta op je ignore list :P

Maarrem, hoe verklaar je het dan dat je blijkbaar wel na 0.00 online bent geweest :?

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Op zondag 22 juli 2001 17:05 schreef saviour het volgende:
Weet je zeker dat dit geen lame manier is om onder je geflame vandaan te komen Pier?

Op ons forum heet je Destruction, en dit is even een simpel voorbeeld:

http://www.scaresoft.nl/vb/showthread.php?s=43ff29d23d00c465851cf8ec08530c71&threadid=366

Let op de tijden...
Dit is geen lame manier om onder het geflame uit te komen.

Om 24.00 uur gaat de server hier uit, dat moet namelijk van mijn vader ( droopy )

Dank u voor uw aandacht.

:(

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Op zondag 22 juli 2001 18:13 schreef saviour het volgende:
Kan niet, want ik sta op je ignore list :P

Maarrem, hoe verklaar je het dan dat je blijkbaar wel na 0.00 online bent geweest :?
Dat kan gewoon niet.

om 24.00 uur gaat de server hier uit.

En dat icq nummer wat ik invoerde is van mijn broer.

• saviour
  • Niet online
Op zondag 22 juli 2001 18:19 schreef pier het volgende:

[..]

Dat kan gewoon niet.

om 24.00 uur gaat de server hier uit.
Nou, jij bent het toch echt geweest.

Of ga je nu soms beweren dat dat ook iemand anders was :?

edit: Je verhaal wankelt wel een beetje he...

Verwijderd

het pleit N I E T voor dit forum dat een serieuze klacht niet serieus wordt opgevat en wordt gekeken naar het verschil in IP adres tussen diegene die overdag post en diegene die dat snachts doet.

UITZOEKEN DUS als dit forum een goede naam wil hebben en houden.
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.