Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is puur gericht op gaming, een simpele video bewerken mag ook altijd! Ik speel momenteel op een 144hz 1980 x 1080 monitor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van €1000(de processor die ik al bezit heeft een waarde van 350)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, de processor haal ik uit een vorige pc, namelijk: intel core i7-7700
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalve de processor, graag suggesties om een decent game pc te bouwen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De merken maken me niet uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het voornaamste is dat hij games zoals: battlefield 1, pubg, gta V en rise of the tomb raider aankan en een minimum van 60 fps haalt( graag high of ultra settings). Ik dacht zelf aan een GPU: nvidia gtx 1070ti. Ik zou graag een hebben die future-proof is, die het tenminste 3-5 jaar overleefd
. RGB mag, indien mogelijk.(cooler/fans eventueel)
Ga je overklokken?
Nee, dit is ook niet mogelijk met de cpu die ik momenteel heb.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag wat ideeën zien voor een goed gamepc.
Het is puur gericht op gaming, een simpele video bewerken mag ook altijd! Ik speel momenteel op een 144hz 1980 x 1080 monitor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van €1000(de processor die ik al bezit heeft een waarde van 350)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, de processor haal ik uit een vorige pc, namelijk: intel core i7-7700
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalve de processor, graag suggesties om een decent game pc te bouwen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De merken maken me niet uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het voornaamste is dat hij games zoals: battlefield 1, pubg, gta V en rise of the tomb raider aankan en een minimum van 60 fps haalt( graag high of ultra settings). Ik dacht zelf aan een GPU: nvidia gtx 1070ti. Ik zou graag een hebben die future-proof is, die het tenminste 3-5 jaar overleefd
Ga je overklokken?
Nee, dit is ook niet mogelijk met de cpu die ik momenteel heb.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag wat ideeën zien voor een goed gamepc.