Ik heb een product besteld op Amazon.de. Vandaag heb ik het pakketje afgehaald bij een PostNL locatie. Thuisgekomen blijkt dat het product niet in de doos zit (maar de verpakking en enkele toebehoren wel). Ik heb direct contact gezocht met Amazon.de. Daar hebben ze een onderzoek ingesteld. Ik kreeg te horen dat het pakket afgeleverd zou zijn (klopt inderdaad ook) en dat voor hun daar het verhaal eindigt. Ze geven wel aan dat ik aangifte kan doen bij de politie (maar niet aangifte tegen wie of wat).
Ik me morgen informeren bij de politie. Inmiddels heb ik ook contact gehad met PostNL. Ze geven aan dat ik als ontvangen van het pakket, hun geen onderzoek kan laten instellen.
Heeft iemand een advies hoe ik deze situatie kan oplossen?
Het gaat om een product van 180 EUR.
Ik heb geen rechtsbijstandsverzekering en dit is voor mij de eerste keer dat ik een probleem heb met een bestelling via internet.
Ik me morgen informeren bij de politie. Inmiddels heb ik ook contact gehad met PostNL. Ze geven aan dat ik als ontvangen van het pakket, hun geen onderzoek kan laten instellen.
Heeft iemand een advies hoe ik deze situatie kan oplossen?
Het gaat om een product van 180 EUR.
Ik heb geen rechtsbijstandsverzekering en dit is voor mij de eerste keer dat ik een probleem heb met een bestelling via internet.