Pioneer sx 450 muziek afspelen vanaf telefoon en nog een vra

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1971
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 16-01-2024
Ik ben op zoek naar een goeie bluetooth adapter/reciever, zodat ik ook vanaf mijn telefoon of laptop muziek kan afspelen op mijn oude vintage versterker een pioneer sx 450

Wie heeft er tips voor me, hoe ik dit het beste kan aanpakken, voor een goed resultaat( geluidskwaliteit etc)

Groet Anet

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

An1971 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 18:14:
voor een goed resultaat( geluidskwaliteit etc)
Wat kunnen we verstaan onder "goed"?

Je hebt een receiver van dik 40 jaar oud, waarvan de actuele staat qua geluid "onbekend" is, een RMS van 15W en, waarschijnlijk een onbekend type speaker nu aangesloten? All said & done; de receiver kan in perfecte staat zijn maar dat wil niet zeggen dat dat ding 40 jaar geleden al gewild was.

Ongetwijfeld heeft de 450 ook een bepaald aantal inputs met bepaalde aansluitingen. Welke zijn dat en had je daar al een BT-adapter voor gevonden?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1971
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 16-01-2024
dat de receiver 40 jaar geleden gewild was of niet is niet relevant denk ik, ik ben er blij mee dus dat is het belangrijkste, de speakers die ik heb aangesloten zijn ook oud en ook in perfecte staat :-) Akai SW 550, misschien iets te sterk voor de receiver?
Enfin, ik zat zelf te denken aan een logitech bluetooth audio adapter, het is niet zo dat ik een geweldig goeie kwaliteit wil hebben maar ik wil gewoon muziek vanaf spotify ook kunnen beluisteren op deze set. Zoals ik het goed heb bekeken kunnen hier tulpstekkertjes in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:02

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Dan kan je elke bluetooth adapter van aliexpress / marktplaats afhalen, of die logitech natuurlijk :Y

[ Voor 16% gewijzigd door teacher op 14-12-2018 16:42 ]

Wise enough to play the fool