Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karennn
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09-10-2024
Een tijd geleden heb ik mijn Dune HD smart B1 door een nieuwe Dune 4K vervangen.
Tot dat moment geen problemen met de oude.
Maar toen ik de Dune HD smart B1 op een later moment opnieuw aan de tv probeerde te koppelen (om een Bluray te bekijken, had toen nog geen aparte Bluray speler) kreeg ik op mijn Philips tv de melding 'niet-ondersteund videoformaat'.

Vandaag opnieuw geprobeerd en krijg nog steeds de melding. Bij het opstarten van de Dune wordt wel netjes het logo in beeld getoond, maar zodra initialisatie klaar is, dan wordt de foutmelding weergegeven.

Ik heb al geprobeerd nieuwe firmware op de Dune te plaatsen (door op USB stick bestand te plaatsen, te hernoemen naar dune_firmware.dff, de USB in de Dune te stoppen en daarna herstarten vanaf USB stick). Wel typisch dat Dune dan niet uit opstarten komt, maar wanneer ik de USB stick verwijder en opnieuw opstart lijkt de 'nieuwe' firmware wel op de Dune te staan. (ik had eerst de nieuwste versie geplaatst, maar zag geen verschil en daarna een oudere versie en toen zag logo er vervolgens veel ouder uit).

Iemand een idee hoe ik de Dune HD smart B1 weer aan de praat krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1154473

Lijkt er op dat de video output niet goed staat:

TROUBLE: The player turns on, but there is no picture.

SOLUTION: If during 60 sec after switching on there is still no picture on the screen, and the player power indicator is lighted, most probably the video output parameters of your player or video input of your TV/monitor/projector are incorrect. If you are sure that the equipment is properly connected (using appropriate cable connected to appropriate sockets), try to adjust video output settings using the MODE button of your RC. Refer to the Quick Setting of Video Output Mode.